Otázka od: Martin Klus
Stav otázky: nezodpovedaná
Dátum zadania
8. 2. 2017
Zadávateľ
Martin Klus
Otázka
Vážený pán minister, dostali sme viacero podnetov ohľadom nedostatkov elektronického systému úhrady diaľničnej známky. Ide o situácie, kedy pri zadávaní údajov do systému v dôsledku preklepu v zadanom evidenčnom čísle vozidla, spotrebiteľ nemal uhradenú diaľničnú známku. Keď si chybu spotrebiteľ nevšimne do 15 minút, zvolené hodnoty sa už nedajú zmeniť. Nemyslíte si, že vzhľadom na nemožnosť osobného rozhovoru prostredníctvom klientskeho centra, nakoľko ide len o nahratý automatický telefonát, by bolo vhodné predlžiť túto časovú lehotu, príp. nájsť iný mechanizmus korekcie pre prípad, že majiteľ zistí chybu až neskôr? Obzvlášť, keď reklamácia prostredníctvom elektronického formuláru sa javí ako značne neefektívna.
Adresát
minister dopravy SR Árpád Érsek
Dátum odpovede
Zodpovedal
Odpoveď
Doplňujúca otázka
Doplňujúca odpoveď