Hodina otázok Vytlačiť stránku / Print page

Otázka od: Martin Klus

Stav otázky: nezodpovedaná
Dátum zadania 8. 2. 2017 
Zadávateľ Martin Klus 
Otázka Vážený pán minister, dostali sme viacero podnetov ohľadom nedostatkov elektronického systému úhrady diaľničnej známky. Ide o situácie, kedy pri zadávaní údajov do systému v dôsledku preklepu v zadanom evidenčnom čísle vozidla, spotrebiteľ nemal uhradenú diaľničnú známku. Keď si chybu spotrebiteľ nevšimne do 15 minút, zvolené hodnoty sa už nedajú zmeniť. Nemyslíte si, že vzhľadom na nemožnosť osobného rozhovoru prostredníctvom klientskeho centra, nakoľko ide len o nahratý automatický telefonát, by bolo vhodné predlžiť túto časovú lehotu, príp. nájsť iný mechanizmus korekcie pre prípad, že majiteľ zistí chybu až neskôr? Obzvlášť, keď reklamácia prostredníctvom elektronického formuláru sa javí ako značne neefektívna.  
Adresát minister dopravy SR Árpád Érsek 
Dátum odpovede  
Zodpovedal  
Odpoveď  
Doplňujúca otázka  
Doplňujúca odpoveď  

Deň v parlamente

<- ->
Kalendár zobrazí hodinu otázok pre daný deň.