Objednávka 1197/18/17020 z 12. 12. 2018 Vytlačiť stránku / Print page

Číslo objednávky: 1197/18/17020
Popis: 1. Analýza požiadaviek, ktoré vyplývajú z úpravy tlačiva AB a tlačiva C oznámenia VF v zmysle požiadaviek legislatívy EÚ i SR týkajúcej sa ochrany osobných údajov účinnej od 25. mája 2018, ako aj zo spracovania tlačiva AB a tlačiva C vo vyššej verzii soft
2. Špecifikácia návrhu riešenia: Úprava a rozšírenie tlačiva AB a tlačiva C oznámenia VF pre ručné i elektronické vypĺňanie v zmysle požiadaviek legislatívy EÚ i SR týkajúcej sa ochrany osobných údajov účinnej od 25. mája 2018, čo znamená o. i. vyžiadanie
3. Implementácia návrhu riešenia: a) Úprava a rozšírenie tlačiva AB a tlačiva C oznámenia VF určeného na ručné vypĺňanie. b) Úprava a rozšírenie tlačiva AB a tlačiva C oznámenia VF určeného na elektronické vypĺňanie. c) Zavedenie šablón pre spracovanie tl
4. Prepracovanie používateľskej dokumentácie s dôrazom na elektronické spracovanie tlačiva AB a tlačiva C vo vyššej verzii softvéru na elektronické spracovanie formulárov.
5. Nasadzovacie, testovacie a ladiace práce: a) Nasadenie, testovanie a ladenie softvéru na elektronické spracovanie formulárov so šablónami pre tlačivo AB a tlačivo C. b) Nasadenie, testovanie a ladenie softvérového nástroja A-Manager. c) Nasadenie, test
Celková cena s DPH: 51840,00 €
Dátum vystavenia: 12. 12. 2018
Dátum schválenia: 12. 12. 2018
Partner: ForesServices, s. r. o., Prievozská 14, 821 09 Bratislava, SK; IČO: 35692103
Schvalovateľ: Ing. Daniel Guspan, vedúci Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky, Daniel.Guspan@nrsr.sk

Deň v parlamente

<- ->