Otázka od: Veronika Remišová
Stav otázky: nezodpovedaná
Dátum zadania
1. 2. 2017
Zadávateľ
Veronika Remišová
Otázka
Aký zmysel má financovať reklamu na diaľničnú známku z rozpočtu ministerstva dopravy, keďže známku si aj tak všetci ľudia, ktorí chcú používať diaľnice musia kúpiť? Ktorým médiám bola okrem TV JOJ reklama zadaná? Podľa akého kľúča zadáva ministerstvo reklamu? Na TV JOJ reklama beží v hlavnom vysielacom čase a cena za 30 sekundový spot v čase od 19.00 do 22.00 je podľa na internete dostupného cenníka 7 900 eur bez DPH. Aké finančné prostriedky ministerstvo celkovo na reklamu vynaložilo?
Adresát
minister dopravy SR Árpád Érsek
Dátum odpovede
Zodpovedal
Odpoveď
Doplňujúca otázka
Doplňujúca odpoveď