Poznámka pod čiarou k odkazu 1g znie:
„1g) § 12 a § 13, § 16 a § 21 ods. 5 zákona č. 192/2023 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.“.“.
Pozmeňujúci návrh legislatívno-technickej povahy.
2.V čl. I sa za bod 21 vkladá nový bod 22, ktorý znie:
„22. V § 12 ods. 2 písm. a) sa na konci pripájajú tieto slová: „alebo náhradného odborného zástupcu“.
Nasledujúce body sa primerane preznačia.
Navrhovaná úprava má za cieľ explicitne upraviť, že ak je ustanovený náhradný odborný zástupca, nevzniká dôvod na to, aby ministerstvo dočasne pozastavovalo povolenie na zaobchádzanie s omamnými a psychotropnými látkami.
3.V čl. I, 36. bod znie:
„36. § 39 odsek 1 znie:
„(1) Za porušenie ustanovení § 20 ods. 4 a § 21 ods. 3 a za porušenie povinnosti uvedených v § 4 ods. 1, § 5 ods. 3, § 14 až 16, 28, 30, 31 a 33 sa ukladajú pokuty.“.“.
V nadväznosti na časť A. stanoviska odboru legislatívy a aproximácie práva kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky sa v záujme právnej jednoznačnosti navrhuje doplnenie textu spôsobom zohľadňujúcim skutočnosť, že pokuty sa podľa navrhnutého znenia vo vzťahu k § 20 ods. 4 a § 21 ods. 3 neukladajú iba za konanie, ktoré je explicitne pomenované ako „povinnosť“ ale aj za porušenie zákazu.
4.V čl. I, 38. bod znie:
„38. V § 39 ods. 3 sa za slovo „porušenie“ vkladajú slová „ustanovení § 20 ods. 4 a § 21 ods. 3 a za porušenie“.“.
V nadväznosti na časť A. stanoviska odboru legislatívy a aproximácie práva kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky sa v záujme právnej jednoznačnosti navrhuje doplnenie textu spôsobom zohľadňujúcim skutočnosť, že pokuty sa podľa navrhnutého znenia vo vzťahu k § 20 ods. 4 a § 21 ods. 3 neukladajú iba za konanie, ktoré je explicitne pomenované ako „povinnosť“ ale aj za porušenie zákazu.