ods. 3 neukladajú iba za konanie, ktoré je explicitne pomenované ako „povinnosť“ ale aj za porušenie zákazu.
Výbor NR SR pre zdravotníctvo
gestorský výbor odporúča s c h v á l i ť
5.V čl. I sa za bod 39 vkladá nový bod 40, ktorý znie:
„40. Za § 43 sa vkladá § 43a, ktorý znie:
„§ 43a
Tento zákon bol prijatý v súlade s právne záväzným aktom Európskej únie v oblasti technických predpisov.9)“.
Poznámka pod čiarou k odkazu 9 znie:
„9) Smernica Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2015/1535 z 9. septembra 2015, ktorou sa stanovuje postup pri poskytovaní informácií v oblasti technických predpisov a pravidiel vzťahujúcich sa na služby informačnej spoločnosti (Ú. v. EÚ L 241, 17.9.2015).“.“.
Nasledujúce body sa primerane preznačia.
Vzhľadom na skutočnosť, že predložený návrh zákona je aj technickým predpisom, dopĺňa sa do textu návrhu zákona v zmysle čl. 9 smernice (EÚ) 2015/1535 odkaz na smernicu Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2015/1535 z 9. septembra 2015. Návrh zákona bol predmetom vnútrokomunitárneho pripomienkového konania.
Výbor NR SR pre zdravotníctvo
gestorský výbor odporúča s c h v á l i ť
6.V čl. III sa slovo „októbra“ nahrádza slovom „novembra“.
V súvislosti s touto zmenou v čl. I, 39. bode, nadpise § 42bd a § 42bd ods. 1 sa slovo „októbra“ nahrádza slovom „novembra“ a v § 42bd sa slová „30. septembra“ nahrádzajú slovami „31. októbra“.
Pozmeňujúci návrh zabezpečuje posunutie účinnosti návrhu zákona vzhľadom na potrebu dodržania lehoty podľa čl. 102 ods. 1 písm. o) Ústavy Slovenskej republiky. Z dôvodu premietnutia tejto zmeny do celého návrhu zákona je potrebné upraviť prechodné ustanovenie v celom návrhu zákona.