h) informáciu o bezodplatnosti alternatívneho riešenia sporov alebo o sume poplatku, ktorý účtuje spotrebiteľovi,
i) informáciu o jazyku, v ktorom možno podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu a viesť alternatívne riešenie sporu,
j) informáciu, že spotrebiteľ má možnosť ukončiť účasť na alternatívnom riešení sporu v ktoromkoľvek jeho štádiu,
k) priemerné trvanie alternatívneho riešenia sporu, ak ide o subjekt zapísaný v zozname najmenej jeden rok,
l) informáciu o záväznosti a právnych účinkoch výsledku alternatívneho riešenia sporu pre strany sporu.
(2) Subjekt alternatívneho riešenia sporov zverejní na svojom webovom sídle výročnú správu o svojej činnosti za predchádzajúci kalendárny rok každoročne do 31. marca; v poradí prvú výročnú správu zverejní do 31. marca kalendárneho roka nasledujúceho po roku, v ktorom bol zapísaný do zoznamu. Subjekt alternatívneho riešenia sporov zverejňuje výročnú správu na svojom webovom sídle najmenej počas piatich rokov odo dňa jej zverejnenia.
(3) Výročná správa musí obsahovať informácie o
a) počte prijatých návrhov na začatie alternatívneho riešenia sporu a najčastejších nárokoch, ktorých sa spotrebitelia domáhajú,
b) najčastejších skutočnostiach, ktoré vedú k sporom,
c) počte odmietnutých návrhov na začatie alternatívneho riešenia sporu v členení podľa jednotlivých dôvodov podľa § 13 ods. 1, 2 a 5,
d) počte ukončených alternatívnych riešení sporov v členení podľa spôsobov ukončenia podľa § 20 ods. 1,
e) priemernom trvaní alternatívneho riešenia sporu,
f) podiele, v akom sú výsledky alternatívneho riešenia sporov dobrovoľne plnené, ak má subjekt alternatívneho riešenia sporov takéto informácie,
g) členstve v nadnárodných organizáciách, ktoré sa zaoberajú riešením cezhraničných sporov, ak je subjekt alternatívneho riešenia sporov členom takejto organizácie,
h) opatreniach na zabezpečenie ďalšieho vzdelávania poverených fyzických osôb,
i) efektivite alternatívneho riešenia sporov a návrhoch na zlepšenie alternatívneho riešenia sporov.