9.V čl. I v § 12 ods. 5 sa v písmenách b) a c) za slovom „sporu“ vkladá čiarka a slová „ktorej uložil povinnosť podľa prvej vety,“.Uvedenou právnou úpravou sa dosiahne, aby následky nečinnosti tretej osoby nemohli byť pričítané v neprospech strany sporu spôsobmi.
10.V čl. I v § 16 ods. 3 písm. a) sa slová „bankové spojenie spotrebiteľa“ nahrádzajú slovami „číslo bankového účtu spotrebiteľa, ak ho má zriadený“.
Navrhovanou právnou úpravou sa sleduje odstránenie diskriminácie pre tie osoby, ktoré nemajú zriadený účet v banke. Nie všetci spotrebitelia musia mať nevyhnutne zriadený bankový účet. V prípade, ak spotrebiteľ nebude mať účet v banke, plnenie sa mu bude uhrádzať inou formou (napr. šekom na výplatu na pošte a pod.).
11.V čl. I § 17 ods. 5 sa slová „počet prihlásených spotrebiteľov“ nahrádzajú slovami „uvedie počet prihlásených spotrebiteľov“.
V kontexte ustanovenia súd neurčuje v rozhodnutí počet prihlásených veriteľov ani určeného notára, nakoľko tieto skutočnosti sú známe už pred vydaním rozhodnutia, tým pádom ich môže v rozhodnutí len „uviesť“.
12.V čl. I § 17 ods. 6 sa slovo „notárovi“ nahrádza slovami „určenému notárovi“.
Rešpektovanie legislatívnej skratky zavedenej v § 15 ods. 2.
13.V čl. I § 20 ods. 5 sa slová „nie sú dotknuté ďalšie prostriedky nápravy, ktoré môže prihlásený spotrebiteľ uplatniť, a ktoré nie sú predmetom“ nahrádzajú slovami „nie sú dotknuté žiadne ďalšie prostriedky nápravy, ktoré sú prihláseným spotrebiteľom k dispozícii, a ktoré nie sú predmetom“.
Zjednotenie terminológie s § 17 ods. 13.
14.V čl. I § 21 sa slová „pre strany konania a pre dotknutých spotrebiteľov, ktorí boli prihlásení v konaní o vydanie nápravného opatrenia“ nahrádzajú slovami „pre oprávnenú osobu, obchodníka a prihlásených spotrebiteľov“.
Zjednotenie terminológie s § 20 ods. 4.
15.V čl. I v § 23 ods. 2 druhá veta znie: „Súčasťou žaloby je písomný záznam o uskutočnení konzultácie podľa odseku 3 alebo vyhlásenie o dôvodoch, prečo sa konzultácia neuskutočnila.“.
Navrhovanou právnou úpravou sa upravia všetky potencionálne situácie v prípade, ak vyzve oprávnená osoba obchodníka