b) rozsahu informácií vedených v zozname,
c) spôsobe poskytnutia údajov zo zoznamu osobám podľa odseku 10, vrátane parametrov aplikačného rozhrania zoznamu umožňujúceho automatizované hromadné overovanie skupiny čísel,
d) notifikácii uvedenia telefónneho čísla v zozname,
e) spôsobe aktualizácie dátumu uvedenia telefónneho čísla v zozname podľa odseku 9,
f) výške, spôsobe výpočtu a platobných podmienkach úhrady podľa odseku 10,
g) iných skutočnostiach potrebných pre zabezpečenie funkčnosti zoznamu.
(12) Osoba vykonávajúca priamy marketing prostredníctvom volania, automatických volacích a komunikačných systémov bez ľudského zásahu, telefaxu alebo služieb SMS alebo služieb MMS alebo osoba, ktorá získava predchádzajúci súhlas s volaním na účely priameho marketingu je povinná používať na účely priameho marketingu len čísla identifikované národným cieľovým kódom na tento účel v číslovacom pláne. Povinnosť podľa predchádzajúcej vety sa nevzťahuje na volania na účely priameho marketingu, ak sa vykonáva na zverejnené kontaktné údaje