3.vzdelávací program sústavného vzdelávania v sociálnej práci je zameraný na udržiavanie, zdokonaľovanie a dopĺňanie vedomostí a zručností potrebných na výkon sociálnej práce,
4.vzdelávací program sústavného vzdelávania v nadstavbovej odbornej činnosti je zameraný na udržiavanie, zdokonaľovanie a dopĺňanie vedomostí a zručností potrebných na výkon nadstavbovej odbornej činnosti,
c)zabezpečenie vykonania špecializačnej skúšky a odbornej skúšky spôsobom ustanoveným týmto zákonom, ak žiadateľ žiada o udelenie akreditácie na špecializačný vzdelávací program alebo na nadstavbový vzdelávací program,
d)zabezpečenie odborne spôsobilého a lektorsky spôsobilého
1.garanta vzdelávacieho programu,
2.lektorského zboru pre vzdelávací program,
e)utvorenie materiálno-technických podmienok na uskutočňovanie vzdelávacieho programu,
f)prax vzdelávacej inštitúcie vo vykonávaní vzdelávacích aktivít v oblasti súvisiacej so sociálnou prácou alebo s nadstavbovými odbornými činnosťami, ak žiadateľ žiada o udelenie akreditácie na špecializačný vzdelávací program alebo na nadstavbový vzdelávací program a
g)neodňatie akreditácie podľa § 32 ods. 2 písm. a) a b) v období dvoch rokov pred podaním žiadosti o udelenie akreditácie.
(2) Garant špecializačného vzdelávacieho programu alebo nadstavbového vzdelávacieho programu je odborne spôsobilý, ak
a)získal vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa alebo mu bol udelený vedecko-pedagogický titul8) v odbore, ktorého sa vzdelávací program týka,
b)má najmenej päť rokov praxe v odbore, ktorého sa vzdelávací program týka.
(3) Garant vzdelávacieho programu sústavného vzdelávania v sociálnej práci alebo vzdelávacieho programu sústavného vzdelávania v nadstavbovej odbornej činnosti je odborne spôsobilý, ak
a)získal vysokoškolské vzdelanie najmenej druhého stupňa v odbore, ktorého sa vzdelávací program týka,
b)má najmenej tri roky praxe v odbore, ktorého sa vzdelávací program týka.
(4) Lektor špecializačného vzdelávacieho programu alebo nadstavbového vzdelávacieho programu je odborne spôsobilý, ak
a)získal vysokoškolské vzdelanie najmenej druhého stupňa v odbore, ktorého sa lektorská činnosť týka,
b)má najmenej tri roky praxe v odbore, ktorého sa lektorská činnosť týka.
(5) Lektor vzdelávacieho programu sústavného vzdelávania v sociálnej práci alebo vzdelávacieho programu sústavného vzdelávania v nadstavbovej odbornej činnosti je odborne spôsobilý, ak
a)získal vysokoškolské vzdelanie najmenej druhého stupňa v odbore, ktorého sa lektorská činnosť týka,
b)má najmenej dva roky praxe v odbore, ktorého sa lektorská činnosť týka.
(6) Garant vzdelávacieho programu je lektorsky spôsobilý, ak má najmenej tri roky pedagogickej činnosti alebo lektorskej činnosti. Lektor vzdelávacieho programu je