možnostiach zabezpečenia kybernetickej bezpečnosti,
f) poradenstvo v rámci digitálnych technológií,
g) administráciu online testovaní,
h) dostupnosť externých vzdelávacích zdrojov.
§ 22 až 42 bez zmeny.
Kvalifikačné vzdelávanie
§ 43
(1) Cieľom kvalifikačného vzdelávania je získanie vzdelania, ktorým pedagogický zamestnanec a odborný zamestnanec v príslušnom stupni vyžadovaného vzdelania získa kvalifikačný predpoklad na výkon pracovnej činnosti
a) v príslušnej kategórii a podkategórii pedagogického zamestnanca,
b) v ďalšej kategórii pedagogického zamestnanca,
c) v kategórii učiteľ na vyučovanie ďalších aprobačných predmetov alebo predmetov podľa príslušného štátneho vzdelávacieho programu,
d) v ďalšej podkategórii kategórie učiteľ,
e) v príslušnej kategórii odborného zamestnanca, ak ide o vzdelávanie pedagogického zamestnanca s najmenej vysokoškolským vzdelaním druhého stupňa,
f) v ďalšej kategórii odborného zamestnanca,
g) v triedach a školách pre deti a žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami zdravotným znevýhodnením.
(2) Poskytovateľom kvalifikačného vzdelávania je
a) vysoká škola, ktorá uskutočňuje študijný program, ktorým sa získava vzdelanie na výkon pracovnej činnosti v príslušnej kategórii alebo v príslušnej podkategórii pedagogického zamestnanca alebo v príslušnej kategórii odborného zamestnanca,
b) vysoká škola, ktorá uskutočňuje študijný program v študijnom odbore, ktorý obsahovo nadväzuje na niektorý z odborov vzdelávania,
c) organizácia zriadená ministerstvom školstva alebo
d) iná právnická osoba priamo poverená ministerstvom školstva na organizovanie kvalifikačného vzdelávania.
(3) Kvalifikačné vzdelávanie podľa odseku 1 písm. a) a b) sa organizuje ako doplňujúce pedagogické štúdium, ktorého cieľom je získanie kvalifikačného predpokladu na výkon pracovnej činnosti v kategórii učiteľ, vychovávateľ, majster odbornej výchovy, školský tréner a pedagogický asistent.
(4) Doplňujúce pedagogické štúdium, ktorého cieľom je získanie kvalifikačného predpokladu na výkon pracovnej činnosti v kategórii učiteľ alebo v kategórii majster odbornej výchovy, organizuje vysoká škola aj pre študentov dennej formy vysokoškolského štúdia v neučiteľských študijných programoch.
(5) Kvalifikačné vzdelávanie podľa odseku 1 písm. c) až f) sa organizuje ako rozširujúce štúdium.
(6) Kvalifikačné vzdelávanie podľa odseku 1 písm. g) sa môže organizovať ako rozširujúce štúdium alebo