KANCELÁRIA NÁRODNEJ RADY SLOVENSKEJ REPUBLIKY  
					O D B O R P R Á V N Y C H S L U Ž I E B  
					A
					V E R E J N É H O  
					O B S T A R Á V A N I A  
					Vysvetlenie otázky č. 2:  
					Kompletná infraštruktúra potrebná pre chod DKS je predmetom zákazky Digitálny konferenčný  
					systém. Akékoľvek hardvérové komponenty potrebné pre chod DKS musia byť súčasťou ponuky.  
					Nepredpokladáme žiadne využitie existujúcich komponentov.  
					Vznesená otázka č. 3:  
					„Žiadam Vás o vysvetlenie k vyplneniu informácií v tabuľke č. 3, a to či je možné doplnenie len ďalších  
					hardrvérových resp. softvérových komponentov, alebo je podľa vzoru poslednej verejným  
					obstarávateľom uvedenej položky “Modul administrácie DKS” s popisom “Montáž a demontáž  
					zariadení” uviesť v ďalších riadkoch aj služby súvisiace s dodaním HW/SW komponentov, ktoré neboli  
					uvedené resp. zahrnuté v predchádzajúcich položkách tabuľky č. 3.“  
					Vysvetlenie otázky č. 3:  
					Do príslušných tabuliek je možné doplniť ďalšie riadky podľa potreby tak, aby bola ponuka kompletná.  
					Vznesená otázka č. 4:  
					„Žiadam o vysvetlenie, v akej dobe (resp. v ktorej fáze projektu) sa očakáva/vyžaduje dodanie  
					hardvérových komponentov, keďže sa v tabuľke č. 13 uvádzajú pre položku č. 3 “Cena za nákup HW”  
					roky 1. - 5. (t. j. predpokladám, že cena bude uhrádzaná v každom z uvedených rokov).“  
					Vysvetlenie otázky č. 4:  
					Dodanie úvodnej sady hardvérových komponentov pre plnú funkčnosť systémov sa očakáva počas fázy  
					projektového riadenia „Nákup hardvéru a licencií“. V prípade, ak počas životného cyklu bude potrebné  
					niektoré hardvérové komponenty obmieňať (napr. po 3 rokoch), je nutné, aby boli náklady na ich  
					výmenu uvedené aj v príslušnom roku životného cyklu.  
					Vznesená otázka č. 5:  
					„Žiadam o vysvetlenie, či je informácia o lehota odovzdania - spustenia ostrej prevádzky uvádzaná v  
					otázke č. 6 resp. v nadväzujúcej tabuľke správna, a či sa nejedná o preklep s tým, že správny údaj by  
					mal byť 1.9.2023. Žiadam Vás o vysvetlenie aj s ohľadom na plánovaný termín vyhlásenia VO uvádzaný  
					v predbežnom oznámení ako 01.02.2022 ako aj s ohľadom na štandardné trvanie zadávania  
					nadlimitnej zákazky (v prípade spolufinancovania z prostriedkov EŠIF predĺžený o nevyhnutné kontroly)  
					a najmä s ohľadom na čas nevyhnutný na realizáciu predmetu zákazky - dodávku custom softvérového  
					riešenia. Vývoj software musí prejsť procesom analýzy, dizajnu (schvaľovanie zákazníkom), samotného  
					vývoja, fáz testovania a nasadenia, ktoré vyžadujú vždy aj kapacity na strane objednávateľa a ťažko ich  
					bude možne stlačiť výrazne pod 8-9 mesiacov. Taktiež integrácia na systémy tretích strán predpokladá  
					ich dostupnosť resp. súčinnosť dodávateľa takéhoto systému/systémov pri realizácii predmetu  
					zákazky.“  
					Vysvetlenie otázky č. 5:  
					Lehota (01.09.2022) uvedená v PTK vychádza z manažérskych dokumentov. Cieľom tejto otázky je  
					overiť reálnosť požadovaného termínu a získať od účastníkov PTK ich vlastný návrh harmonogramu,  
					ktorý je podľa nich realizovateľný. Plánovaný termín vyhlásenia verejného obstarávania, ktorý bol  
					uvedený v predbežnom oznámení, nie je záväzný údaj.  
					Vznesená otázka č. 6:  
					„S ohľadom na informácie uvedené v tabuľke č. 13, položka č. 3. a 4: Vás žiadam o informáciu týkajúcu  
					sa definície diela/plnenia, ktoré má byť realizované pre spustenie ostrej prevádzky 1.9.2022.  
					Strana 2 z 3