zastupiteľstva samosprávneho kraja, starostu obce, starostu mestskej časti, primátora mesta a poslanca obecného zastupiteľstva, mestského zastupiteľstva alebo miestneho zastupiteľstva len v prípade, ak zabezpečí taký spôsob výberu účastníkov diskusií, aby nebol žiadny z uvedených kandidátov znevýhodnený.
(7) Poskytovateľ audiovizuálnej mediálnej služby na požiadanie zaradí a usporiada politickú reklamu podľa odseku 4 a diskusné programy podľa odseku 5 v rámci katalógu programov tak, aby nebol žiadny kandidát znevýhodnený.
(8)Vysielanie iných programov a poskytovanie iných programov, než sú uvedené v odsekoch 2 a 5 a § 13 ods. 5, a vysielanie politickej reklamy a poskytovanie politickej reklamy uvedenej v odsekoch 1 a 4, ktoré by mohli ovplyvniť hlasovanie osôb oprávnených voliť v prospech alebo v neprospech kandidáta, je zakázané.“.
15.§ 13 vrátane nadpisu znie:
„§ 13
Spoločné ustanovenia k vysielaniu a poskytovaniu politickej reklamy podľa § 10 až § 12
(1)Vysielanie politickej reklamy a poskytovanie politickej reklamy je povolené len v čase začínajúcom sa 21 dní predo dňom konania volieb a končiacom sa 48 hodín predo dňom konania volieb.
(2)Zodpovednosť za obsah politickej reklamy majú kandidujúce politické strany, kandidujúce koalície politických strán, kandidáti na prezidenta, kandidáti na funkciu predsedu samosprávneho kraja, poslanca zastupiteľstva samosprávneho kraja, starostu obce, starostu mestskej časti, primátora mesta a poslanca obecného zastupiteľstva, mestského zastupiteľstva alebo miestneho zastupiteľstva.
(3)Rozhlas a televízia Slovenska a vysielateľ s licenciou zabezpečia na začiatku a na konci vysielania politickej reklamy jeho zreteľné označenie a oddelenie od ostatných programov a iných zložiek programovej služby odvysielaním oznamu, že ide o platené vysielanie. Poskytovateľ audiovizuálnej mediálnej služby na požiadanie je povinný uplatniť zreteľné označenie a oddelenie od ostatných programov podľa predchádzajúcej vety v katalógu programov.
(4)Politickú reklamu je zakázané vysielať v čase, ktorý je v rozhlasovom vysielaní a v televíznom vysielaní vyhradený na reklamu. Na čas poskytnutý na vysielanie politickej reklamy sa nevzťahujú obmedzenia časového rozsahu vysielanej reklamy podľa osobitného predpisu.13)