II.Poslanci Národnej rady Slovenskej republiky, ktorí nie sú členmi výborov, ktorým bol návrh zákona pridelený, neoznámili v určenej lehote gestorskému výboru žiadne stanovisko k predmetnému návrhu zákona (§ 75 ods. 2 zákona o rokovacom poriadku Národnej rady Slovenskej republiky).
III.
K predmetnému návrhu zákona zaujali výbory Národnej rady Slovenskej republiky tieto stanoviská:
Odporúčanie pre Národnú radu Slovenskej republiky návrh schváliť s pozmeňujúcimi a doplňujúcimi návrhmi:
-Ústavnoprávny výbor Národnej rady Slovenskej republiky (uzn. č. 230 zo dňa 6. júna 2017)
-Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre financie a rozpočet (uzn. č. 150 zo dňa 8. júna 2017)
IV.
Z uznesení výborov Národnej rady Slovenskej republiky uvedených pod bodom III. tejto správy vyplynuli tieto pozmeňujúce a doplňujúce návrhy :
1.K čl. I, 5. bodu
V čl. I, 5. bode, § 18cc sa slová „zákona účinného“ nahrádzajú slovami „v znení účinnom“.
Návrh terminologicky precizuje citované ustanovenie.
Ústavnoprávny výbor NR SR
Výbor NR SR pre financie a rozpočet
Gestorský výbor odporúča schváliť.
2. K čl. I, 6. bodu
V čl. I, 6. bod znie:
„6. V § 19 sa slovo „Zrušuje“ nahrádza slovom „Zrušujú“, text za dvojbodkou sa označuje ako bod 1 a dopĺňa sa bodmi 2 a 3, ktoré znejú:
„2. vyhláška Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 371/2008 Z. z., ktorou sa mení vyhláška Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 55/1994 Z. z. o spôsobe vedenia evidencie tržieb elektronickou registračnou pokladnicou v znení neskorších predpisov,
3.vyhláška Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 188/2016 Z. z., ktorou sa ustanovuje počet vydaných pokladničných dokladov na účely používania virtuálnej registračnej pokladnice.“.“.
Legislatívno-technický návrh.
Ústavnoprávny výbor NR SR
Výbor NR SR pre financie a rozpočet
Gestorský výbor odporúča schváliť.