doprave, ako aj v novom zákone o jednotnom informačnom systéme v cestnej doprave.
Ústavnoprávny výbor NR SR
Gestorský výbor odporúča schváliť.
26.V čl. LXI sa za 2. bod vkladá 3. bod, ktorý znie:
„3. V § 64 odsek 2 znie:
„(2) Žiadosť o zápis do registra obsahuje
a)obchodné meno alebo názov právnickej osoby, sídlo, identifikačné číslo a právnu formu, ak o zápis žiada právnická osoba alebo meno, priezvisko, dátum narodenia a trvalý pobyt alebo prechodný pobyt, ak o zápis žiada fyzická osoba,
b)meno, priezvisko, dátum narodenia a trvalý pobyt alebo prechodný pobyt
1.fyzickej osoby, ktorá je štatutárny orgán právnickej osoby,
2.navrhovaného zodpovedného zástupcu uvedeného v § 63 ods. 3,
c)druh sociálnej služby, ktorá sa má poskytovať a jej formu,
d)cieľovú skupinu fyzických osôb, ktorým sa má poskytovať sociálna služba,
e)miesto poskytovania sociálnej služby,
f)počet miest, ak sa sociálna služba má poskytovať v zariadení,
g)predpokladaný deň začatia poskytovania sociálnej služby,
h)čas poskytovania sociálnej služby, ak sa sociálna služba má poskytovať na určitý čas,
i)ďalšie údaje potrebné podľa osobitného predpisu30a) na vyžiadanie výpisu z registra trestov
1.osoby, ktorá žiada o zápis do registra a fyzickej osoby, ktorá je štatutárnym orgánom právnickej osoby, ktorá žiada o zápis do registra,
2.fyzickej osoby, ktorá na základe poverenia štatutárneho orgánu právnickej osoby alebo na základe poverenia fyzickej osoby, ktorá žiada o zápis do registra, je zodpovedná za poskytovanie sociálnej služby.“.
Poznámka pod čiarou k odkazu 30a znie:
„30a) § 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.“.“.
V súvislosti s vložením nového bodu sa vykoná prečíslovanie nasledujúcich bodov.
V súlade so zákonom č. 305/2013 Z. z. o e-Governmente realizujú samosprávne kraje projekt Elektronizácia služieb VÚC, ktorého cieľom je sprístupniť občanom elektronické služby z oblasti pôsobnosti VÚC. Projekt je realizovaný v prepojení na národné projekty zamerané na budovanie systému e-Governmentu. Dôvodom je vzájomná závislosť služieb poskytovaných na rôznych úrovniach verejnej správy, ktorá sa prejavuje hlavne v nadväznosti procesov, keď výstup jednej služby často figuruje ako vstup