g)druhy spotrebiteľských sporov, ktoré je mediačné centrum oprávnené riešiť, ak podľa štatútu je toto oprávnené riešiť iba určité druhy spotrebiteľských sporov, ak mediačné centrum rieši spotrebiteľské spory,
h)právne predpisy, podľa ktorých postupujú mediátori, úplné znenie štatútu a rokovacieho poriadku vrátane ich dodatkov, príloh a zmien, sadzobníka poplatkov a pravidiel ich úhrady,
i)jazyk, v ktorom je možné viesť mediáciu a urobiť podanie,
j)informácia, že mediáciu je možné ukončiť spôsobom podľa tohto zákona,
k)priemerná dĺžka trvania mediácie spotrebiteľského sporu, ak mediačné centrum rieši spotrebiteľské spory,
l)informácia o záväznosti a právnych účinkoch mediácie pre osoby zúčastnené na mediácii,
m) správa o činnosti mediačného centra podľa odseku 6, ak mediačné centrum rieši spotrebiteľské spory.
(6) Spotrebiteľské spory môže riešiť iba mediačné centrum, ktoré spĺňa podmienky podľa tohto zákona. Mediačné centrum, ktoré rieši spotrebiteľské spory, je povinné vypracovať a zverejniť správu o činnosti mediačného centra v súvislosti s riešením spotrebiteľských sporov za kalendárny rok najneskôr do 31. marca nasledujúceho roka. Správa musí obsahovať informácie o
a)počte mediácií spotrebiteľských sporov a najčastejších nárokoch, ktorých sa osoby zúčastnené na mediácii domáhajú,
b)najčastejších skutočnostiach, ktoré vedú k spotrebiteľským sporom,
c)počte mediácií spotrebiteľských sporov, ktoré boli skončené, a o dôvode ich skončenia,
d)priemernej dĺžke trvania mediácie spotrebiteľského sporu,
e)miere, v akej sú mediačné dohody dobrovoľne plnené, ak má mediačné centrum takéto informácie,
f)členstve, prípadne spolupráci mediačného