II.Poslanci Národnej rady Slovenskej republiky, ktorí nie sú členmi výborov, ktorým bol návrh zákona pridelený, neoznámili v určenej lehote gestorskému výboru žiadne stanovisko k predmetnému návrhu zákona (§ 75 ods. 2 rokovacieho poriadku).
III.
Návrh zákona odporúčali Národnej rade Slovenskej republiky schváliť:
•Ústavnoprávny výbor Národnej rady Slovenskej republiky uznesením č. 589 z 30. apríla 2015
•Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre financie a rozpočet uznesením č. 1397 z 28. apríla 2015
•Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre hospodárske záležitosti uznesením č. 410 z 28. apríla 2015
•Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre verejnú správu a regionálny rozvoj uznesením č. 234 z 23. apríla 2015
IV.
1.V čl. I bode 10 § 27 ods. 9 a bode 16 § 28 ods. 7 sa slová „a v prípade keď“ nahrádzajú slovami „a ak“.
Ide o formulačnú úpravu, ktorej účelom je vyjadrenie podmienky.
Ústavnoprávny výbor NR SR
Výbor NR SR pre financie a rozpočet
Výbor NR SR pre hospodárske záležitosti
Výbor NR SR pre verejnú správu a regionálny rozvoj
Gestorský výbor odporúča schváliť
2.V čl. III sa slová „1. apríla“ nahrádzajú slovami „1. júla“.
V tejto súvislosti sa v čl. I bode 26 a čl. II bode 2 slová „1. apríla“ vo všetkých tvaroch nahrádzajú slovami „1. júla“ v príslušnom tvare.
Z hľadiska dĺžky legislatívneho procesu v zákonodarnom orgáne a zachovania lehôt pre signáciu schváleného zákona, ako aj zachovania lehôt pre publikáciu právneho predpisu v Zbierke zákonov SR sa navrhuje úprava nadobudnutia účinnosti novely zákona.