výrazných problémoch, ktoré sa často vyskytujú a vedú k sporom medzi spotrebiteľmi a obchodníkmi. K informáciám oznámeným v tejto súvislosti sa môžu priložiť odporúčania o tom, ako sa možno v budúcnosti takýmto problémom vyhnúť alebo ako ich možno riešiť;
f) prípadných posúdeniach účinnosti ich spolupráce v rámci sietí subjektov ARS, ktoré uľahčujú riešenie cezhraničných sporov;
mena a priezviska,
e)zoznam rozhodcov oprávnených rozhodovať spotrebiteľské spory vedený týmto stálym rozhodcovským súdom (ďalej len „zoznam rozhodcov stáleho rozhodcovského súdu“) s uvedením mena a priezviska, spôsob a podmienky zápisu do zoznamu rozhodcov, začiatok a koniec ich funkčného obdobia,
f)členstvo v nadnárodných organizáciách, ktoré sa zaoberajú riešením cezhraničných spotrebiteľských sporov,
g)druhy spotrebiteľských sporov, ktoré je stály rozhodcovský súd oprávnený rozhodovať, ak podľa štatútu je stály rozhodcovský súd oprávnený rozhodovať iba určité druhy spotrebiteľských sporov,
h)úplné znenie štatútu a rokovacieho poriadku vrátane ich dodatkov, príloh a zmien, sadzobníka poplatkov a pravidiel, na základe ktorých sa rozhoduje o trovách spotrebiteľského rozhodcovského konania; úplné znenie sa zverejní po zapracovaní každej zmeny,
i)jazyky, v ktorých je možné viesť spotrebiteľské rozhodcovské konanie a podať žalobu na stály rozhodcovský súd,
j)informáciu, že žalobu je možné počas spotrebiteľského rozhodcovského konania vziať späť,
k)priemernú dĺžku trvania spotrebiteľského rozhodcovského konania na stálom rozhodcovskom súde,
l)informáciu o záväznosti a právnych následkoch rozhodcovského rozsudku pre účastníkov spotrebiteľského rozhodcovského konania,
m) správu o činnosti stáleho rozhodcovského súdu podľa odseku 2,
n)dokumenty, ktoré sú prílohami tohto zákona.
(2) Stály rozhodcovský súd je povinný vypracovať a zverejniť správu o činnosti stáleho rozhodcovského súdu v súvislosti s rozhodovaním spotrebiteľských sporov za kalendárny rok najneskôr do 31. marca nasledujúceho roka. Správa musí obsahovať informácie o
a)počte žalôb a najčastejších nárokoch, ktorých sa účastníci domáhajú,
b)najčastejších skutočnostiach, ktoré vedú k spotrebiteľským sporom,
c)počte spotrebiteľských rozhodcovských konaní, ktoré