nad rámec podlahe plošiny, a medzery medzi vystupujúcimi prvkami umenia na jej časti
načrtnúť obressorennoy preferenčné prechodový prierez nie je menšia ako 30 mm.
1.2. Technika s brzdami po zaťažení musí byť inhibované, aby
spontánne disinhibition.
nemohlo stať
Otáčanie stroja diely (vrátane podvozku, spolu s guľovým kĺbom), stĺpové žeriavy,
bagre, lopaty a ďalšie zariadenia, kolektory električky, trolejbusy by mala byť daná do
prepravnej polohy a zaistené prevedení je vybavený kľúčovými zariadenie v súlade s
požiadavkami normatívneho a technickej dokumentácie podmienok prepravy po železnici.
1.3. Technika na univerzálnych platforiem, gondol a platforiem určených na prepravu
kolesové vozidlá sú umiestnené na jednotlivých vozidlách alebo zápasil platformy na jednu
alebo viac jednotiek vo vodorovnej polohe alebo s nom
Naklonený journalled na
jednotke priľahlé umenia. Viac než scenár e zajatí platformy povolené umiestniť vozidla len
na kolesách s pneumatikami bez uchytenie na Equi prostredie.
Požiadavky na tvorbu zápasil používa na prepravu zariadení, podobné tým, pre tvorbu
zápasil použiť pre dlhý náklad (položka 12.2 kapitoly 1 tohto nariadenia).
Gay na rovnakej platforme z dvoch alebo viacerých kusov zariadení rôznych
značiek Typy, rozmery a hmotnosti vzhľadom na zabezpečenie požiadaviek kapitoly 1 tohto
nariadenia, pokiaľ ide o prípustných posunutie spoločného ťažiska vo vzťahu k pozdĺžnymi a
priečnymi rovinami súmernosti platformy.
1.4. Pri uvádzaní zariadenia na platformách s otvorenými bočnými bo P § dosiek Tami
stanovených v súlade s požiadavkami kapitol 1 a n tohto nariadenia.
1.5. V technike otvorených vozidiel uvádzané iba na gumových kolesách.
1.6. Pri umiestnení spotrebiča na kovových kolies alebo kolies
s
gumovými okrajmi na drevenej podlahe plošiny platforma je namontovaný priamo na drevené
podlahy, ak zaťaženie na každom kolese sa nesmie prekročiť hodnoty uvedené v tabuľke 1
tejto kapitoly. Šírka pogumované kolesá def f definovaná ako šírka kontaktnej plochy s
podlahou jeho platformy. Dvojitá šírka (špárovanie) je definovaná ako kolesá od Dr vojenskej
šírke jedného z kolies. Centrum podpory kolies je považovaný za jeho Sereď na.
Ak zaťaženie na kolesách vozidiel na drevené podlahy plošiny prekročiť hodnoty
uvedené v tabuľke 1, potom lesy nich vytvoriť pozdĺžne drevené obloženie. Povolené
inštalovať jeden pozdĺžny obloženie pod kolesami dvoch-alebo trojnápravový mosta tých x
umenia.
Konce všetkých obloženie zatesyvayut uľahčiť pán a na koni (Kongres), na kolesách
technológie.
Najmenšia povolená veľkosť pozdĺžne podložky v závislosti na zaťažení a
umiestnenie kolies do šírky plošiny sú uvedené v tabuľke 2. Každý počítať s e
závislosti na jeho šírke je k dispozícii:
v
- S šírkou až 250 mm vrátane - jeden spoj d-ku;
- Šírka a nie viac ako 250 mm do 400 mm vrátane, - dve obloženie;
- S so šírkou väčšou ako 400 mm - tri podložky.
Dĺžka vložky by mali poskytnúť možnosť inštalácie na ťahu bary.
Obloženie pripevnené k priemeru platformy podlahové nechty 5 - 6 mm a dĺžka pr e
výšku presahujúcej podložky 50 mm. Počet klincov v závislosti na počte podložiek a
zaťaženie kolesa sa určí z tabuľky 3.
Ak sa kolesá vozidiel v časti spoliehajú na kovových podlahových platforme podložky
pod kolesá sú namontované.
Vozidlá na kolieskach namontované na pozdĺžnych hrebene podložky. Rozmery
definujú kliny v tabuľke 2.