Kapitola 7  
UMIESTNENIE a ktorým sa ustanovujú VYNÁLEZU kolesami  
1.. General  
1.1. Táto  
kapitola  
ustanovuje  
metódy  
umiestnenie  
a
upevňovacej  
techniky kolesami (ďalej len - technika) na vagón s ných platforiem a gondol, rovnako  
ako vozne na prepravu kolesových vozidiel, na ktoré sa vzťahujú nasledujúce podmienky:  
Hmotnosť každého kusu zariadenia na kolesá alebo ráfiky s gumovou pneumatikami  
(ďalej len - gumová kolieska), neprekročí:  
v prítomnosti prevádzkyschopnom parkovacej brzdy (ďalej len - s brzdami)  
- 24 m;  
v neprítomnosti parkovacej brzdy alebo poruchy  
bez brzdy) - 7 m;  
- Hmotnosť každého kusu zariadenia na kovových kolieskach nepresahuje:  
(Ďalej len -  
s brzdami - 15 m;  
bez bŕzd - 5 m;  
náveterná plocha každého kusu zariadenie slúžiace  
mimo bočné x stranách  
2
plošiny alebo bočné steny gondoly nepresahuje 3 m  
1t z jeho hmotnosti;  
menšou vzdialenosťou (L 1, L 2) z priemetu ťažiska je jednotná a technológia  
častíc  
na podlahe vozidla na kolesá nápravy na položky zariadenia, ktoré nie je menšie,  
než je výška jeho ťažiska nad podlahou v ruji (h ct), tj, keď L 1 L 2 L 1 musí byť h centov (obr.  
1);  
minimálna vzdialenosť (B 1, B 2) od ťažiska projekčných jednotiek a hranice  
techniky na podlahe vozidla k najdalej dotyku kolesa s podlahou vozidla najmenej 80%  
výšky svojho stredu COG e STI od podlahy vozňa (h ct), tj, kedy V 1 V 2, musí byť v 1 ct 0,8 h  
(obr. 1) ;  
celková výška ťažiska nad podlahou vozidla nie je väčšia ako 1,7 m  
s
celkovou hmotnosťou 40 ton nákladu a vrátane nie viac ako 1,5 m - su m Marne hmotnosť  
nákladu viac ako 40 t  
Obrázok 1  
Technika na univerzálnych platforiem, gondol a platforiem určených na prepravu  
kolesových vozidiel umiestnené a zabezpečené v rámci hlavného ložnej miery. Gay a  
upevňovacej techniky v rámci odkladu obálky v prípadoch, keď šírka kolies vozidiel nejdú  
nad rámec podlahe plošiny, a medzery medzi vystupujúcimi prvkami umenia na jej časti  
načrtnúť obressorennoy preferenčné prechodový prierez nie je menšia ako 30 mm.  
1.2. Technika s brzdami po zaťažení musí byť inhibované, aby  
spontánne disinhibition.  
nemohlo stať  
Otáčanie stroja diely (vrátane podvozku, spolu s guľovým kĺbom), stĺpové žeriavy,  
bagre, lopaty a ďalšie zariadenia, kolektory električky, trolejbusy by mala byť daná do  
prepravnej polohy a zaistené prevedení je vybavený kľúčovými zariadenie v súlade s  
požiadavkami normatívneho a technickej dokumentácie podmienok prepravy po železnici.  
1.3. Technika na univerzálnych platforiem, gondol a platforiem určených na prepravu  
kolesové vozidlá sú umiestnené na jednotlivých vozidlách alebo zápasil platformy na jednu  
alebo viac jednotiek vo vodorovnej polohe alebo s nom  
Naklonený journalled na  
jednotke priľahlé umenia. Viac než scenár e zajatí platformy povolené umiestniť vozidla len  
na kolesách s pneumatikami bez uchytenie na Equi prostredie.  
Požiadavky na tvorbu zápasil používa na prepravu zariadení, podobné tým, pre tvorbu  
zápasil použiť pre dlhý náklad (položka 12.2 kapitoly 1 tohto nariadenia).  
Gay na rovnakej platforme z dvoch alebo viacerých kusov zariadení rôznych  
značiek Typy, rozmery a hmotnosti vzhľadom na zabezpečenie požiadaviek kapitoly 1 tohto  
nariadenia, pokiaľ ide o prípustných posunutie spoločného ťažiska vo vzťahu k pozdĺžnymi a  
priečnymi rovinami súmernosti platformy.  
1.4. Pri uvádzaní zariadenia na platformách s otvorenými bočnými bo P § dosiek Tami  
stanovených v súlade s požiadavkami kapitol 1 a n tohto nariadenia.  
1.5. V technike otvorených vozidiel uvádzané iba na gumových kolesách.  
1.6. Pri umiestnení spotrebiča na kovových kolies alebo kolies  
s
gumovými okrajmi na drevenej podlahe plošiny platforma je namontovaný priamo na drevené  
podlahy, ak zaťaženie na každom kolese sa nesmie prekročiť hodnoty uvedené v tabuľke 1  
tejto kapitoly. Šírka pogumované kolesá def f definovaná ako šírka kontaktnej plochy s  
podlahou jeho platformy. Dvojitá šírka (špárovanie) je definovaná ako kolesá od Dr vojenskej  
šírke jedného z kolies. Centrum podpory kolies je považovaný za jeho Sereď na.  
Ak zaťaženie na kolesách vozidiel na drevené podlahy plošiny prekročiť hodnoty  
uvedené v tabuľke 1, potom lesy nich vytvoriť pozdĺžne drevené obloženie. Povolené  
inštalovať jeden pozdĺžny obloženie pod kolesami dvoch-alebo trojnápravový mosta tých x  
umenia.  
Konce všetkých obloženie zatesyvayut uľahčiť pán a na koni (Kongres), na kolesách  
technológie.  
Najmenšia povolená veľkosť pozdĺžne podložky v závislosti na zaťažení a  
umiestnenie kolies do šírky plošiny sú uvedené v tabuľke 2. Každý počítať s e  
závislosti na jeho šírke je k dispozícii:  
v
- S šírkou až 250 mm vrátane - jeden spoj d-ku;  
- Šírka a nie viac ako 250 mm do 400 mm vrátane, - dve obloženie;  
- S so šírkou väčšou ako 400 mm - tri podložky.  
Dĺžka vložky by mali poskytnúť možnosť inštalácie na ťahu bary.  
Obloženie pripevnené k priemeru platformy podlahové nechty 5 - 6 mm a dĺžka pr e  
výšku presahujúcej podložky 50 mm. Počet klincov v závislosti na počte podložiek a  
zaťaženie kolesa sa určí z tabuľky 3.  
Ak sa kolesá vozidiel v časti spoliehajú na kovových podlahových platforme podložky  
pod kolesá sú namontované.  
Vozidlá na kolieskach namontované na pozdĺžnych hrebene podložky. Rozmery  
definujú kliny v tabuľke 2.  
Vozidlá na kolesách s pneumatikami namontovať priamo  
na podlahe plošiny.  
Tabuľka 1  
Prípustné zaťaženie z jedného kolesa pri uvedení strojového zariadenia na platforme bez klinov, v závislosti na priemere a šírky kolies  
Priemer kolies, mm  
Vzdialenosť od pozdĺžnej  
nad 100  
až 200  
vrátane.  
viac ako  
200  
400 vr.  
viac ako  
600  
800 vr.  
Viac ako  
1000 - 1200 1200 - 1400  
viac ako  
viac ako  
1400 - 1600  
vr.  
Šírka kolesa,  
roviny súmernosti pla t  
forme do centra podpory  
na lesnej pôde, mm  
od 400 do  
600 vr.  
nad 800 -  
1000 vr.  
viac ako 1600  
mm  
vr.  
vr.  
Nosnosť, t  
711 - 875; 1261-1335  
276 - 710; 972-1163  
876-971, 1164-1260  
661 - 925; 1211-1285  
410 - 577; 997-1138  
326 - 409; 578-660  
926 - 996; 1139-1210  
611 - 975; 1161-1235  
376 - 610; 976-1160  
0265  
0265  
0265  
0530  
0350  
0,500  
0530  
0795  
0410  
0370  
0310  
0,375  
0,750  
0350  
0,500  
0640  
1128  
0410  
0530  
0310  
0530  
1060  
0350  
0,500  
0640  
1595  
0410  
0650  
0310  
0650  
1300  
0,3 50  
0,500  
0640  
1965  
0410  
0,750  
0310  
0730  
1505  
0350  
0,500  
0640  
2360  
0410  
0840  
0310  
0730  
1685  
0350  
0,500  
0640  
2530  
0410  
0925  
0310  
0730  
1850  
0350  
0,500  
0640  
2775  
0410  
0990  
0310  
0730  
1980  
0350  
0,500  
0640  
2970  
0410  
1000  
0310  
0730  
2125  
0350  
0,500  
0640  
3185  
0410  
nad 100 až  
200  
vrátane.  
nad 200 až  
300 vr.  
nad 300 do  
600  
vrátane.  
nad 600 do  
1000 vr.  
viac ako  
1000 -  
1400 vr.  
Viac ako  
1400  
0-1085  
0-885  
0-685  
1590  
2650  
3720  
2,260  
3760  
5270  
3200  
5320  
7460  
3920  
6520  
9150  
4520  
7540  
5060  
8440  
5550  
9250  
5950  
9900  
6400  
10630  
14900  
10560  
11810  
13000  
13.900  
Tabuľka 2  
Najmenšia povolená veľkosť pozdĺžne vložky pri uvádzaní zariadení na platforme  
Počet  
priame  
Vzdialenosť od  
pozdĺžnej roviny  
súmernosti m B  
platformu na  
podporu centier  
kolesá na podlahe  
plošiny my p, mm  
Načítať z lesa na t  
pozdĺžne o  
d spojok v  
rámci  
jedného  
kola  
viac ako 6,0  
až 7,0  
vrátane.  
do 1,0  
vrátane.  
viac ako  
1,0-2,0 vr.  
viac ako  
2,0-3,0 vr.  
viac ako 3,0  
viac ako  
viac ako  
5,0-6,0 vr.  
viac ako  
7,0-8,0 vr.  
až 4,0, vr.  
4,0-5,0 vr.  
Najmenšia povolená veľkosť pozdĺžne podložky, mm  
jednotiek.  
711 - 875; 1261-  
1335  
50h100h  
x500  
50h100h  
x500  
50h100h  
x500  
50h100h  
X600  
50h100h  
x500  
50h100h  
x500  
50h100h  
x500  
50h150h  
H1100  
50h150h  
x1000  
50h100h  
x500  
50h100h  
X700  
50h100h  
x500  
100h150h  
X1600  
50h150h  
H1200  
50h100h  
x500  
50h150h  
X900  
50h100h  
x500  
100h150h  
X2000  
50h100h  
x500  
50h150h  
H1100  
50h100h  
x500  
100h150h  
X2000  
50h100h  
x500  
50h150h  
H1300  
50h100h  
x500  
100h150h  
X2000  
50h100h  
X600  
100h150h  
X1600  
50h100h  
X600  
100h150h  
X2000  
50h100h  
X700  
100h150h  
h1800  
50h100h  
X600  
100h150h  
X2000  
1, 2, 3  
1
276-3 84; 603 -  
710;876 - 971;  
1164-1260  
2, 3  
1
385 - 602; 972-  
1163  
50h100h  
x500  
100h150h  
X1600  
100h150h  
X2000  
100h150h  
X2000  
100h150h  
X2000  
100h150h  
x2 000  
2, 3  
1
Tabuľka 3  
Počet klincov na upevnenie pozdĺžnych doštičiek pri uvádzaní zariadení  
platforma  
Počet pozdĺžnych  
Zaťaženie kolesa t  
viac ako viac ako 3,0  
1,5 vrátane. 1,5-3,0 vr. až 4,0, vr.  
x kliny pod  
počítať s e  
do 1,0  
vrátane.  
nad 1,0 až  
viac ako  
viac ako  
4,0-6,0 vr.  
6,0-8,0 vr.  
Počet klincov v jednotlivých vankúšiky  
1
2
3
2
2
2
6
3
2
8
4
3
12  
6
4
20  
10  
7
26  
13  
9
1.7. Strie sú stanovené v súlade s požadovanými ných kapitoly 1 tohto nariadenia. Uhol sklonu natiahnuť na podlahu vozňa, uhol medzi  
priemetom preťahovanie na podlahy a pozdĺžna rovina súmernosti vozidla nesmie prekročiť 60 stupňov.  
Strie stanovené pre ťažné háky, závesy, podvozky, rámy technologické otvory, rovnako ako ďalšie prvky konštr vanie, ktoré nemôžu byť  
poškodené strečing, a zároveň nespôsobí škodu na ňom na str.  
Odosielateľ vyberie spoľahlivé techniku prvky, ktoré fixné rovnátka. Strie nesmie poškodzovať gumené pneumatiky x kolesa tie  
prezývky.  
1.8. Pri umiestnení na jednej platforme zariadení, náhradných dielov a príslušenstva, zabalené v krabičke balení, hmotnosť rezervného  
kolesa z jedného miesta  
viac než 1000 kg montáže technológie vyrobené v súlade s požiadavkami tejto kapitoly, montážnych častí,  
zariadení, náhradného kolesa - v súlade s požiadavkami kapitoly 5 tohto nariadenia s rozvojom náčrt umiestnenia a upevnenia zariadení,  
náhradných dielov, príslušenstva, náhradné kolesá. Kreslenie vyvinutý v súlade s požiadavkami bodu 13.4 kapitoly 1 a kapitoly 5 tohto  
nariadenia.  
Pri umiestnení na jedinej platforme technológií a upevnenie hmotnosti jednom mieste viac ako 1000 kg bez obalu alebo v obale, ktorý  
nespĺňa požiadavky kapitoly 5 tohto nariadenia, ktorým sa ustanovujú zariadenie vyrobené v súlade s požiadavkami tejto kapitoly, upevňovacie  
prvky sú vyrábané v súlade  
s požiadavkami kapitoly 1 tohto nariadenia s vývojom NTU alebo MTU.  
V
memorande o zúčtovaní platby montáž zariadení nie je k dispozícii.  
V nákladnom značkou o umiestnenie a zabezpečenie nákladu na kapitole 7 a kapitole 5 tohto nariadenia alebo podľa kapitoly 7 tohto  
nariadenia a NTU alebo MTU.  
1.9. Sú povolené pre ľahké a ťažké kusy zariadení v kombinácii spôsobom. V tomto svetle vozidla umiestnená v tele ťažšie. Montáž  
zariadenia vyrobené v súlade s NTU alebo MTU.  
1.10. Obrázky kusov zariadení, ktoré sú uvedené na obrázkoch v tejto kapitole sú podmienené.  
2. Umiestnenie a montáž zariadení na gumových kolieskach platforma  
2.1. Tieto Hnik krvácať a Spojené kolesá umiestnená na plošine vo výške jedného  
alebo viacerých e Diniz.  
Medzi jednotkami zariadenia musia byť opatrené medzery (obr. 2):  
v
pozdĺžnom smere - minimálne 50 mm, výška - nie menšia než 150 mm.  
Obrázok 2  
1 - Ťah bar z pozdĺžneho posunu; 2 - No rastie ka;  
3 - Ťah bar priečne posunutie  
Kolesá vozidiel povolenú šírku výťažok po podlahe plošiny nie je väčšia ako 1/4 šírky  
kolesa (jedno z dvojitých kolies).  
2.2. Každý kus vybavenie je pevné prítlačné tyče a štyri nástavce o priemere drôtu 6  
mm (obr. 2 - 5).  
Obrázok 3  
1 - blok ťah z pozdĺžneho posunu; 2 - strečing;  
3, 4 - Ťah bar priečne posunutie  
Obrázok 4  
1 - blok ťah z pozdĺžneho posunu; 2 - predlžovanie;  
3 - Ťah bar priečne posunutie  
Obrázok 5  
1, 5 - Ťah bar z pozdĺžneho posunu; 2 - strečing;  
3 - Ťah bar priečneho posunu; 4 - ďalší ťah blok  
2.3. Odsadenie od pozdĺžnej oporné koleso je zakliesnený s vonkajšími stranami barov  
extrémnych os (obr. 2a, 4), alebo na oboch stranách (obr. 2b, 5). Vypodloženie metóda kolesá  
(s jedným alebo oboma stranám článku) určuje možnosť umiestnenia potrebného počtu  
klincov v ťahu tyče vzhľadom k svojej veľkosti a požiadaviek kapitoly 1 tohto  
nariadenia. Dva-a trojnápravové mosty umenie zakliesnený na oboch stranách (obr. 3).  
Axiálne tyče kolmo roviny kolesa (p sunok a 6).  
Obrázok 6 - pogumované kolieska zaklineniu techniku  
a - na jednej strane; b - obe strany  
Axiálne tyče môžu byť vyrobené z dreva ošetreného štvorcový okraj (obr. 7a)  
dvuhkantnogo drevo (obr. 7b), zaostáva (obr. 7c), drevo  
s trojuholníkovým tvaru  
prierezu (obr. 7d).  
Obrázok 7 - Verzia ťah tyče pre vyrovnanie a orezávanie Spojených kola:  
- Squared drevo ošetrené hrany; b - dvuhkantnogo drevo;  
v - zaostávanie; g - bar s trojuholníkovým tvaru prierezu  
Rozmery striedavo h profilovej tyče v závislosti na priemere kolies sa určuje podľa  
tabuľky 4..  
Tabuľka 4  
Prierezové rozmery ťahu tyčí pre upevnenie platforma  
s pokračovať v smere vozidiel na gumových kolieskach  
Rozmery pop th  
e riečnom úseku  
z odolného Br  
Pskov,  
Priemer asi lesy, mm  
500 vr.  
nad 500 do nad 800 do  
viac ako  
viac ako  
viac ako  
1600  
800  
vrátane.  
1100  
vr.  
1100 - 1400 1400 - 1600  
vr.  
100  
150  
vr.  
135  
200  
však, mm  
výška, h  
šírka, b  
40  
100  
50  
100  
75  
120  
150  
200  
Tyče sú umiestnené tak, aby pokryli celú šírku kolesa. Ak je výstup z kola mimo  
mreže podlahovej plošiny sa nachádza v šírke kolesa sa nachádza na paluba platforma  
podlahy.  
Axiálne tyče sú pribité k podlahe plošiny klince alebo podložky s priemerom menším  
ako 5 mm a dĺžkou väčšou výšku baru nie je menšia ako 50 mm. Počet klincov na upevnenie  
z a axiálne tyče v závislosti od hmotnosti kusov vybavenia a dostupnosti volajte Dr  
stanovených tabuliek 5 a 6.. Povolené obloženie a axiálne tiahla pribité k podlahe plošiny  
klincov prechádzajúcich oboch prvkov v rozsahu potrebnom na zabezpečenie axiálnych tyče .  
Ak nie je s príklepom klince v požadovanom množstve priečnych oporných tyčí im  
blízkych stanoviť ďalšie pozdĺžne axiálne tyče rovnakého prierezu na požadovanú dĺžku (obr.  
8 a, b, d).  
Po umiestnení kolies vozidiel čiastočne na kovovom podlahových krytín (Obr. 8,  
d), ktoré produkujú skrížene rezistentné vypodloženie tyče  
dĺžka 2750 mm (ak je to  
potrebné - s ďalšími pozdĺžnymi tlačných tyčí), ktoré sú pripojené k drevenej podlahe g  
odmenu vo výške uvedenej v tabuľkách 5 a 6..  
Obrázok 8 - Jedálenský vypodloženie kolesa pomocou priečneho ťahu a ďalšie  
pozdĺžne axiálne tyče:  
) Skrížene rezistentné a jeden ďalší pozdĺžny ťah bar;  
b) priečny doraz bar a niekoľko ďalších pozdĺžne tyče odolné;  
c) priečny doraz bar s dĺžkou 2750 mm;  
d) priečny doraz bar s dĺžkou 2750 mm a niekoľko ďalších pozdĺžne tyče odolné  
1 - bar skrížene rezistentné; 2 - ďalší pozdĺžny ťah blok  
2.4. Priečny posuv jednotky zariadení zakr n lyayut najmenej štyri rázne bary (dva na  
každej strane), ktoré je upravené s externými alebo VNU t nal boky kolies extrémnych os  
pozdĺž nástupišťa blízko k kolesa.  
Bary používané na upevnenie rozmery:  
- V prípade, že priemer kolesa až do 1200 mm vrátane - nie menej 75h100h500 mm;  
- S priemerom viac ako 1200 mm Rázvor - aspoň 150h200h700 mm.  
Každý ťah bar pripevnený k podlahe plošiny a nechtov di meter  
5 mm a dĺžkou väčšou výšku baru nie je menšia ako 50 mm, v množstve:  
- Na jednotkách hmotnosti zariadenia, až 12 m inclusive - štyri klince;  
nie menší ako  
- Pri hmotnosti viac ako 12 kusov zariadení do 24 m inclusive - osem nechty.  
2.5. Počet prameňov drôtov v každom úseku v závislosti na hmotnosti jednotky  
zariadení objektivizované e lyayut:  
- Pri pripájaní zariadenia s brzdami - v tabuľke 5;  
- Pri pripájaní zariadení bez bŕzd - v tabuľke 6..  
Tabuľka 5  
Parametre upevňovacie prostriedky v pozdĺžnom smere s brzdami vozidiel na platforme  
Hmotnosť jednotky zariadenia, t  
do 2,0  
vrátane. vyššie 2,0  
až 4,0 vr.  
St s  
St s  
vyššie  
4,0-6,3  
vr.  
St s  
vyššie  
6,3-12,0 12,0-18,0  
St s  
vyššie  
St s vyššie  
18,0-24,0  
vr.  
Parametre e znamená hod  
vr.  
vr.  
Počet prameňov WIRE Key  
na preťahovanie  
2
2
2
4
6
8
Celkový počet klincov, ktoré  
majú byť zakotvená v každej  
strane, aspoň  
4
8
12  
24  
36  
48  
Počet klincov v jednom br  
šťavy *  
2/2  
4/2  
6/3  
12/6  
18/9  
24/12  
* Hodnoty v čitateli - pri vypodloženie celky na každej strane dve,  
menovateľ - na  
podkliniv a výskumných ústavov v každej strane mreží rezistentných štyri.  
Tabuľka 6  
Parametre upevňovacie prostriedky v pozdĺžnom smere brzdového odbore bez platformy  
Hmotnosť na jednotku x tie  
prezývky, t  
do 3,5 vrátane. St s vyššie 3,5-7  
Parametre e znamená hod  
vr.  
Počet prameňov drôtu s ťažkým ra  
Celkový počet klincov, ktoré majú byť zakotvená v  
každej strane, aspoň  
2
8
4
16  
Číslo GTO s akcie na jednom riadku *  
4/2  
8/4  
* Hodnoty v čitateli - pri vypodloženie celky na každej strane dve,  
menovateľ - na  
podkliniv a výskumných ústavov v každej strane mreží rezistentných štyri.  
2.6. Pri umiestnení na platforme rôznych typov (modelov) Technológia (obr. 9) výber  
montážnych prostriedkov pre každú jednotku vyrobenej v súlade s požiadavkami  
odsekov 2/2-5/2 tejto kapitoly na konkrétne technické parametre (rozmery, priemer kolesa,  
hmotnosť, počet náprav, a pod) každého kusu zariadenia.  
Obrázok 9 - Umiestnenie a upevnenie na jednej platforme  
rôzne typy (vzory) technika  
1, 4, 6, 7 - ťah bar proti pozdĺžnemu posunutiu; 2, 8 - predlžovanie; 3, 9 - Ťah bar priečneho  
posunu; 5 - ďalší ťah blok  
2.7. Pri umiestnení zariadení podvozku kĺbového typu (podvozok, skladajúci sa z  
dvoch častí spojených otočným kĺbom) výber barov na zabezpečenie kolesá sú vyrábané v  
súlade s odsekmi 2.3 a 2.4 tejto kapitoly, na základe celkovej hmotnosti zariadenia. Každá  
časť podvozku so štyrmi pevnými drôtu rovnátka  
Priemer 6 mm. Počet prameňov v  
zátvoriek je určená v súlade s bodom 2.5 tejto kapitoly, vztiahnuté na celkovú hmotnosť  
zariadenia (obr. 10).  
Obrázok 10 - Umiestnenie a upevnenie technologická platforma podvozok kĺbový typ  
1, 5 - Ťah bar z pozdĺžneho posunu; 2 - strečing; 3 - Ťah bar  
priečneho posunu; 4 -  
ďalší ťah blok  
2.8. Pri uvádzaní zariadenia s prílohami, ktoré môžu byť zahodené k podlahe (Vypíše  
grejdre, nakladacie lopaty, rýpadlá vedierka, apod), druhý je umiestnený na podložke dvoch  
dosiek s hrúbkou menšou ako 25 mm, ktoré sú pripevnené k podlahe plošiny najmenej raz za  
dva klince s priemerom menším ako 5 mm.  
Ak chcete zabezpečiť jednoduché rozšírenie inštalácia drôtu povolenej prílohy  
namontovaných  
na  
sekcii  
vzperami  
nie  
menej  
ako  
100x100  
mm  
(obr. 11), ktoré sú pripojené k platforme podlahovej klince dĺžky nie je menší ako 150 mm -  
dve na každom nechtu bar základne. Podporné tyče spojené dohromady, ako sú  
klince. Pripevňujú dve rozšírenia z drôtu  
s priemerom 6 mm v štyroch prameňov.  
Obrázok 11 - Umiestnenie a montáž technologickej platformy s prílohami  
1 - blok ťah z pozdĺžneho posunu; 2, 6 - naťahovanie; 3 - Ťah bar priečneho  
posunu; 4 - ložiská; 5 - ďalší ťah blok  
2.9. Pri umiestnení na platforme technológie s náhradnými dielmi (zariadení), balené v  
škatuliach s hmotnosťou viac ako 1000 kg na kus (obr. 12), z ktorých každá krabička pre  
montáž produkovať štyri bary na úseku obvodovej  
dĺžky nie je menší než 100x100  
mm, nie menej ako 2/3 dĺžky zodpovedajúcej strane box. Každý stĺpec je pribitý k podlahe  
plošiny najmenej sedem klincov o priemere 6 mm a posilniť páskovacie priemer drôtu 6 mm,  
dvoch priadzí.  
Obrázok 12 - Umiestnenie a montáž zariadení na platforme so sadou náhradných dielov  
(zariadenie) v škatuliach  
1 - blok ťah z pozdĺžneho posunu; 2, 5 - predlžovanie; 3 - Ťah bar priečneho  
posunu; 4 - ďalší ťah blok; 6 - obloženie;  
7, 8 - Thrust bar; 9 - viazanie  
3. Umiestnenie a montáž zariadení na kolieskach s pneumatikami o zápasil platformách  
3.1. Zápasil plošiny umiestnené na vozidlách na kolesách s pneumatikami  
brzdami.  
s
3.2. Pri vkladaní umenia by mala byť poskytnutá s medzerami v pozdĺžnom smere  
medzi jednotkami zariadení namontovaných na spojky vozíkov osi strana nie je zaistený proti  
pozdĺžnemu posunutiu, a priľahlé jednotky umenie -  
nie menej ako 270  
mm; medzi jednotkami zariadení, pevných z pokračujúceho s vého skreslenia  
na jedno  
auto - nie menej ako 50 mm (obr. 13).  
Obrázok 13 - Umiestnenie a montáž zariadení na kolieskach s pneumatikami  
zápasil na platformách  
1 - blok ťah z pozdĺžneho posunu; 2 - strečing;  
3, 4 - Ťah bar priečne posunutie  
3.3. Položky zariadenia inštalované všetky kolesá na jednej platforme, stanovené v  
súlade s požiadavkami odsekov 03/02-05/02 tejto kapitoly.  
3.4. Kúsok zariadenie namontované nad spojky platforiem, opraviť nasledovné  
poradie. Posunutie v pozdĺžnom smere prezývok jednotky sú stanovené len na platformu, na  
ktorej spočíva na zadnú nápravu, štyri rozšírenie a axiálne barmi, ktorý je zakliesnený zadné  
kolesá na oboch stranách (obr. 13). Parameter t Ry spôsob pripevnenia je stanovené podľa  
tabuľky 4 a 5, a to súbežne s prednými kolesami vo vnútri alebo vonku, vo vzdialenosti 20 -  
30 mm od bočných povrchov kolesá, namontované tyče veľkosti.:  
- Nie menej ako 75h100h500 mm - s priemerom až 1200 mm Rázvor vrátane;  
- Nie menej ako 150h200h1000 mm - s priemerom väčším ako 1200 mm Rázvor.  
Každý bar je pripevnený k podlahe plošiny nechty di meter a 6 mm a dĺžkou väčšou  
výšku baru nie je menšia ako 50 mm:  
- Na jednotkách hmotnosti zariadenia, až 12 m inclusive - štyri klince;  
- Pri hmotnosti viac ako 12 kusov zariadení do 24 m inclusive - osem nechty.  
Posunutie zadného kolesa v priečnom smere stanovená v súlade  
s požiadavkami  
bodu 2.4 tejto kapitoly, kde sa každý blok pripevnený k podlahe plošiny nechtov dvakrát  
čiastky.  
4. Umiestnenie a fixácia technika na kovovými kolesami na platformách  
4.1. Technika na kovových kolieskach s brzdou a bez brzdy sú umiestnené iba na  
jednej platforme.  
4.2. Pri umiestnení strojového zariadenia musí byť s vôľou v pozdĺžnom smere medzi  
jednotkami umenie najmenej 50 mm.  
4.3. Každý kus vybavenie je stanovená na pozdĺžny posuv Štrnásty s na mňa strií z  
drôtu s priemerom 6 mm a odolné tyče (obr. 14, 15).  
Obrázok 14 - Umiestnenie a upevňovacia technika  
na kovových kolieskach s hrebeňmi na platfo s IU  
1 - obloženie; 2 - Ťah bar z pozdĺžneho posunu; 3 - dobre rastie ka  
Obrázok 15 - Umiestnenie a upevňovacia technika  
na kovových kolieskach bez hrebene na platfo s IU  
1 - blok ťah z pozdĺžneho posunu; 2 - No rastie ka; 3 - Ťah bar  
priečne posunutie  
Počet nití v každej rozťahovanie drôtu v závislosti od hmotnosti kusov zariadení  
opredu e výrobným závodom v tabuľke 7.  
Tabuľka 7  
Možnosti upevňovacie prostriedky v pozdĺžnom smere časti zariadení, na kovových kolesami  
na platformách  
Pri stanovení  
obloženia odolné  
Pri stanovení tvrdohlavý nechty tyče Aj E  
br od Pskov na  
sponky  
Hmotnosť na  
Počet  
jednotku  
prameňov  
rovných  
pečiatok v  
rastúcom w  
KE  
Celkom koliches ton  
klincov pre kreditné s  
ných v každom  
Počet prameňov  
rovných  
pečiatok v  
rastúcom w KE  
TEHNO a ki, t  
Číslo GTO s akcie  
na jednom ťahu na  
*
br šťavy  
smere, to nie je th e  
vr.  
2
4
4
6
8
8
4/2  
8/4  
2
4
4
6
ac ako 3,0-6,0  
vr.  
ac ako 6,0-9,0  
vr.  
ac než 9,0-12,0  
vr.  
iac ako 12,0  
a 15,0 vr.  
16  
32  
40  
48  
8/16  
- / 10  
- / 12  
6
* Hodnoty v čitateli - pri vyrovnaní podložkami celky na každej strane dva,  
na podkliniv a výskumných ústavov v každej strane štyri odolných barov.  
menovateľ -  
4.4. Vypodloženie vyrábať kolesá s vrcholmi na oboch stranách každého kolesa (obr.  
14). Vypodloženie kolesá bez hrebeňov vyrábať vonkajšej strany osi kolies sú th okraj (obr.  
15), alebo na oboch stranách kolesa.  
Axiálne tyče sú vybavené:  
- End-to-kolesá temena (obr. 16), ak je zaťaženie kolies  
nie je väčší ako 2,0 m  
na koncoch tyčí sa vykonáva tangenciálne k okraju šírky ráfika kolesa 30 - 40 mm alebo  
polomerom vybrania, ktorá sa rovná polomeru kolesa nie je menšia ako  
výška stĺpca;  
polovica  
- Na druhej strane kolesa (obr. 17), v prípade, že zaťaženie kolies predstavoval viac ako  
2,0 je možné 4,0 m vrátane. Na povrchu bare susediacim s volantom, ovládať vybranie  
polomer rovný volant s dĺžkou oblúka nie menej ako 60 do 120 milimetrov, a prítomnosť  
hrebeňa - vybranie ako hrebeň. Nosníky ústa a dve navlivayut Podšívka pozdĺžna vložka  
inštalovaná pod kolesá a podložky Rui út rovnakej dĺžky prierez  
nie je menšia ako 1200  
mm, montáž v blízkosti gréckej nahá použitý na vnútornej strane kolesa. Každá podložka je  
pripevnená k podlahe plošiny nechty v množstve podľa tabuľky 3.  
Obrázok 16 - vyprostenie kovové kolesá vozidla  
s nákladom  
dreva asi 2,0 m vrátane  
a - bez použitia vyrovnávacích podložiek, montážne profily  
nechty;  
b - Montáž na obloženie (kolesá s hrebene a bez hrebeňov), pevné  
tyče nechty;  
v - kolesá hrebene, Throw ting bary držiaky  
1 - obloženie; 2 - Ťah bar; 3 - nail; 4 - držiak  
Obrázok 17 - vyprostenie kovové kolesá vozidla  
dreva k viac než o 2,0 až 4,0 t zase ľanu  
a - upevnenie tyče nechty;  
s nákladom  
b - kolesá hrebene, zaťaženie kolies je väčší ako 3 m, montážne držiaky  
tyče;  
v - kolesá hrebene, zaťaženie kolies viac ako 3 tony, montážne lišty ck  
o Bami  
1 - obloženie; 2 - Ťah bar; 3 - nail; 4 - Clamp; 5 - podlhovastý držiak  
Prierezové rozmery tyčí, v závislosti na priemere kolesa opredu e AUMA na tabuľke  
4.. Oporné tyče sú pribité k podlahe plošiny alebo priemer podložky klinec najmenej 5 mm  
dlhé a Noe, väčšia, než je výška riadku nie je menšia ako 50 mm.  
Počet klincov potrebných k zaisteniu ťahu bar, e opredu výrobným závodom v tabuľke  
7, v závislosti od hmotnosti vozidla.  
Pri vyrovnaní podložkami kolesá s hrebene povolených ťah držiak tyče  
do  
ostenia stavebných skoby priemerom tyče 10 mm. Ak je zaťaženie kolesa nepresahuje 3  
metre s poklesmi, každý ťah bar zaistené dvoma popruhmi (obr. 16c, 17b); pri zaťažení o viac  
ako 3 t do 4 tony vrátane každej axiálne tyč upevnená  
na sliznici štyri ck Bami,  
axiálne tyče inštalované cez kolesá, ďalej spojené dohromady dva podlhovasté ck o Bami  
(požadovanej dĺžky) s priemerom 10 mm tyče, ktoré majú byť nainštalovaný na oboch  
stranách kolesá (obr. 17b a 17c).  
4.5. Technika na kovových kolieskach bez hrebene priečne posunutie zakr n lyayut  
najmenej štyri rázne bary (dva na každej strane), časť nie menej ako 100h180 mm a dĺžka nie  
je menšia ako 500 mm (pozri obr 15 v NOK). Oporné tyče vybavené externe alebo VNU t Í  
stranách kola extrémnej osi pozdĺž nástupišťa v blízkosti kolies. Každý blok ťah pribitý k  
podlahe plošiny klincov o priemere t rum aspoň 5 mm vo výške:  
- Na jednotkách hmotnosti zariadenia, až do 5 ton inclusive - päť nechty;  
- Piece zariadenie na hmotnosti presahujúce 5 až 15 m inclusive - desať nechtov.  
5. Umiestnenie a montáž zariadení na gumových kolesách v otvorených vozidlách [*]  
5.1. Technika  
Polovagony  
na  
gumových  
kolesách  
sú  
umiestnené  
v
izolácii  
vo výške jedného alebo viacerých kusov.  
5.2. Pri umiestnení strojového zariadenia musí byť s vôľou v pozdĺžnom smere medzi  
jednotkami umenie najmenej 50 mm.  
5.3. Pri uvedení kus vybavenie je upevnený štyrmi predĺženie  
mm (obr. 18 a v NOK). Počet prameňov drôtu rovnátka je:  
- Piece zariadenie v hmotnosti do 3,3 m inclusive - 4;  
drôtu s priemerom 6  
- Piece of zariadenie na hmotnosť nad 3,3 ton na 6,3 inclusive - 6.  
5.4. Pri umiestnení dvoch alebo viacerých kusov zariadení, každá z nich zaistená šesť  
WIRE h vládne rozšírenie a spojené navzájom pomocou dvoch horizontálnych väzieb je (obr.  
18 b), alebo osem predĺženie drôtu (obr. klopať na 18 rokov). Počet prameňov drôtu rovnátka  
a väzieb sú:  
- Piece zariadenie v hmotnosti do 3,3 m inclusive - 2;  
- Piece of zariadenie na hmotnosť nad 3,3 ton na 6,3 inclusive - 4.  
Obrázok 18 - Umiestnenie a montáž zariadení na gumových kolesách v gondole  
1 - strečing; 2 - Prepojenie  
6. Umiestnenie a montáž zariadení na kolieskach s pneumatikami  
v šikmej  
polohe  
6.1. Platformy a súvisiace platformy umiestnené v šikmej polohe, nákladné autá  
otvorená karoséria (ďalej len - autá) Obsah:  
- Ak chcete 6,3 m vrátane - autá s brzdami;  
- Ak chcete 2,7 m vrátane - auto bez bŕzd.  
6.2. Pri umiestnení vozidla by mala byť poskytnutá vôľa (obr. klopať na 19):  
- V pozdĺžnom smere medzi vozidlom namontované na platforme spojky, s prednou  
nápravou a priľahlé auto - nie menej ako 270 mm;  
- Medzi vozidlami fixných z pokračujúceho s vého skreslenia na jedno auto - nie  
menej ako 50 mm;  
- Medzi spodnej časti vozidla stanovenej v n a šikmej polohe  
auto, a podlahy tela druhého n - nie menej ako 50 mm.  
sa spoliehať na iné  
Obrázok 19 - Umiestnenie a upevnenie autá na platformách zápasil  
1 - blok ťah z pozdĺžneho posunu; 2 - No rastúce ka  
6.3. Uloženie a zabezpečenie vozidiel na platforme a prepojené platformy rovno po  
poradí ťažkostí. Prvé auto namontovať vodorovne, po - sklopné opiera vanie a predné kolesá  
na podlahe nákladného automobilu stojí v prednej časti vozidla. Zadná strana mať zovov  
vozidlá, s výnimkou posledného súboru by mali byť otvorené a majú k dispozícii pevné alebo  
káblové zariadenie.  
Upevnenie vozy na platforme a súvisiace platformy produkovať ťah tyče a predĺženie  
drôtu s priemerom 6 mm.  
Za vodorovne inštalovaných predné kolesá auta, ktoré sa zasekli  
s n a  
vonkajšej strane, zadné koleso zakliesnený na oboch stranách. Pri vozidlách zakliesnený  
naklonený iba z oboch strán zadné kolesá.Beam časť v závislosti na priemere kolies sa určuje  
podľa tabuľky 4.. Nosníky pripevnené k podlahe plošiny nechty priemere 6 mm a dĺžkou  
väčšou výšku 50 mm bar. Počet klincov na upevnenie na panel v jednom ťahu a vznášal nej  
na hmotnosti vozidla, a je určený dostupnosťou brzdy tabuľke 8.  
Tabuľka č 8  
Počet klincov na upevnenie axiálne tyče pre vyrovnanie kolies automobilov  
Hmotnosť vozidla, t  
Počet klincov na oporného bloku  
v prítomnosti brzdy  
3,9 vr.  
viac než 09/03-02/04 vr.  
viac než 02/04-03/06 vr.  
4
5
6
v neprítomnosti brzdení  
2,7 vr.  
4
Pri umiestnení auto s brzdami opraviť auto ležaté štyria chlapci. Prvé a posledné  
vozidlo pevné šikmo umiestnený za zadnou nápravou s štyrmi rozšírenie zamerané  
pary  
v opačnej strane false. Vozidlo sa nachádza nad spojky platforiem, opraviť dve  
rozšírenia smerujúce smerom k zadnej strane zaparkované autá. Počet prameňov drôtov s  
ťažkým RA stanovená v závislosti od hmotnosti vozidla v tabuľke 9..  
Tabuľka  
9
Počet prameňov drôtu skrutiek pre automobily  
Počet prameňov drôtu rozšírenie pre upevnenie auto, s  
prijatím do:  
Hmotnosť autom  
šikmo *  
o Beal, t  
horizontálne  
cez spojku  
prvý  
2/4  
4/6  
posledný  
4/2  
3,9 vr.  
St. 9/03-3/6 vr.  
2
2
2
2
6/4  
* Čitateľ udáva počet prvkov drôtu v zložených zátvorkách zameraných na horizontálne  
inštalovanej autá menovateľa - vo bannerov zameraných na protivopol w ing stranu.  
Pri umiestnení auto bez bŕzd každý vodorovne a šikmo posadené auto vedľa  
pretrvávajúce brúskam zaistené štyri rovné predĺženie o 6 mm priemerom umiera v štyroch  
prameňov.  
7. Umiestnenie a montáž zariadení na gumových kolesách naprieč platformami  
Vozidlá s hmotnosťou do 2,4 tony s brzdami umiestnenými po celej platformy (obr.  
20). Bočné a koncové dosky by mali byť uzavreté. Každý kus zariadenia zakr n lyayut štyri  
rozšírenie priemeru drôtu 6 mm vo dvoch prameňov, štyri priečne tyče o veľkosti najmenej  
75h130h500 mm, ktorý je umiestnený na bočnej plochy vonkajších kolies, hnacia náprava  
zakliesnený na oboch stranách uvedené štyri pozdĺžne tyče, ktorých prierez je určený V  
závislosti  
na priemere kolesa v tabuľke 4..  
Obrázok 20 - Umiestnenie a upevňovacia technika  
na gumových kolesách naprieč platformami  
1 - blok ťah z pozdĺžneho posunu; 2 - strečing;  
3 - Ťah bar priečne posunutie  
Tyče sú pribité k dĺžke platformy podlahovej nechty presahujúce výšku baru nie je  
menšia ako 50 mm, každý priečny - dve každá vrtuľa - päť.  
8. Umiestnenie a montáž zariadení s rotujúcimi časťami  
pneumatické kolesá  
Vozidlá s rotujúcimi časťami (obr. 21) je upevnený na plošine takto:  
- podvozok - v súlade s požiadavkami odsekov 2/2-05/2;  
- rotujúce časti - štyri rozšírenie drôtu s priemerom 6 mm počet závitov, rovnaké šasi  
pre montáž na strie;  
- šípka obsiahnuté v prepravnej polohe - štyri rozšírenie drôtu o priemere 6 mm v  
štyroch prameňov;  
- vedierko alebo iné pracovné zariadenie (nebolo odmontované) nastavená  
na  
podložku a zabezpečené v súlade s požiadavkami bodu 2.8.  
Otočná montážne fáborky a šípky výtvarné nastaviť tak byť v Štv uhle medzi  
projekcie na vodorovnej roviny tiahnuce sa a priečnou rovinou symetrie teórie platformy t  
n ) bolo možné minimum.  
Demontovať a prívesy umiestnené a zabezpečené v súlade  
s požiadavkami bodu 1.8.  
Obrázok 21  
1 - strečing  
9. Umiestnenie a upevnenie vozidiel vo vozidlách Preprava  
9.1. Umiestnenie a upevnenie auta v poschodovej plošiny modelov 13-479 a jeho  
modifikáciou, model 13-K651 Car Carrier (obr. 22).  
Obrázok 22  
9.1.1. Platforma vybavený poschodovou vodiacim zariadením pre osoby samostatne  
zárobkovo vozidiel pri nakladaní sa  
vozidiel po celej šírke vozidla.  
počas vykládky, ako aj opraviť postavenie  
Ak chcete opraviť autá od pozdĺžnej a priečnej platformy vybavené zásob  
upevňovacie zariadenie - kolesá sa zastaví (obr. 23), ktoré majú byť inštalované v každom  
kole (obr. 24).  
Obrázok 23 - Wheel dôraz  
1 - páky otočnou sponu; 2 - telo; 3 - odmietnutie; 4 - orech  
Pracovné pozície zastavenia: a, b - extrémna; b - priemer  
Zastavenie kolesa (obr. 23) sa skladá z tela (bod 2) s dvoma háčikmi, ktoré patria do  
slotu podlahy, otočné upínaciu páku (bod 1), v spojení s ťahom na ktorom matice s kruhovou  
drážkou (položka 4) odpružené odmietnutie (tlačidlo 3) Na zabezpečenie zastavenia pohybu a  
ukončite ju von zo záberu s podlahou.  
Obrázok 24 - Montáž auto ráfiky  
1 - zastávka kolesa; 2 - Zariadenie pre vedenie  
Pohlavia horné a spodné vrstvy platforma drážkované otvory pre inštaláciu a  
upevnenie zarážky kol.  
9.1.2. V lôžku platformy niesť vozov, ktoré majú hmotnosť najviac 1,65 m a šírka  
stopy (vzdialenosť medzi stredom pneumatík predné alebo zadné kolesá) nie je menšia ako  
1,2 metrov.  
Automobily sú umiestnené v rade po celej šírke nástupišťa v každej úrovni  
(obr. 25).  
Obrázok 25 - Umiestnenie vozidlá v rade  
Medzera medzi susednými vozy, musí byť najmenej 50 mm (obr. 24, 25).  
Počet automobilov na platforme je stanovená v závislosti od ich veľkosti.  
Pred vložením auto vykonáva odosielateľ:  
- Preklad z hraničných miest na horných a nižších úrovní platforiem  
vo  
vodorovnej polohe, takže iba krajné zvislej polohe na prechodoch mieste prvom načítaní  
platformu;  
- Kontrola prevádzkyschopnosti a úplnosť kliny (v prípade potreby mazania  
skrutkových spojov sa zastaví) a ich umiestnenie na podlahu tak, aby nebránili voľnému  
priechodu vozidiel;  
- Inštalácia v extrémnej sex štrbinové otvory na hornej a spodnej úrovňou prvého  
nástupišťa musia byť načítaný z hraničných miestach úrovni nie je sklopiť požadované  
množstvo kliny. Ak by sa táto páka otočné svorky byť v strednej polohe.  
Po inštalácii predných kolies vozidla proti opor dorazy namontované na zadné  
kolesá. Zastaví ďalšie sadu na kolesá automate diery posunúť preč od kolesa a zaistite  
pružinovou zarážku každý odmietnutia. Ak by sa táto páka otočná spona zastávka bude na  
alebo v priemere jazdnej polohe.  
Otočte otočný upínacia matica páka je priblíži na kolesá vozidla, potom odosielateľ je  
povinný skontrolovať spoľahlivosť upevnenie na doraz, aby sa zabránilo jeho pohybu počas  
prepravy.  
Po vložení odosielateľa nastaví platformu pre prechody  
(zvislej) a posilňuje svoje háčiky.  
v polohe dopravy  
Vykladanie vozidiel vyrábaných v opačnom poradí.  
Po vyložení sady auto prijímača na prechodoch stránky  
v doprave pozície  
(vertikálne), a koleso sa zastaví opravy na aute.  
výstrel na zabezpečenie kolesa zastaví  
(obr. 23), zníženie maticu (poz. 4) do otvoru v kryte (bod 2) a utiahnite ho na zastavenie,  
odmietnutie zdvihnúť pružinou (bod 3), nastavte háčiky do otvorov podlahy, posuňte koliesko  
sa zastaviť, odmietnutie vydať pružinou, aby dosadol do slotu podlahy.  
9.2. P azmeschenie a upevnenie auta v krytých vozňov pre osobné modely 11-1804,  
11-287, 11-3114, 11-835, 11-835-01, 11 - 835-M, 11-840, 13-479.  
V aute na dolných a horných vrstiev automobilov sú umiestnené v rade pozdĺž vozidla  
súmerne vzhľadom k pozdĺžnej rovine súmernosti vozidla s najlepším možnom využití dĺžky  
karosérie na každej úrovni.  
Medzera medzi vozidlami musí byť najmenej 50 mm.  
Umiestnenie a upevnenie auta v krytom voze pre automobily podobného umiestnenie  
a upevnenie je na poschodovú plošinu (odsek 9.1).  
Po vyložení zastaví auto kolesá musia byť zaistené dvere a platformy pre prechodoch  
uvedených v prepravnej polohe.  
9.3. Uloženie a zabezpečenie vozidiel do auta Car Carrier Model 11-1291.  
9.3.1. Voz je určený na prepravu automobilov, dodávkových a ostatných kolesových  
vozidiel (ďalej len - že "osobné automobily"), ktoré majú kolesá s pneumatikami.  
T o organizácii a upevňovacie auta použiť: nižší stupeň (kovové obloženie rámu) a  
horná vrstva, ktorá sa skladá z 12 odnímateľných častí s kovovou plošinku. Paluby dolnej a  
hornej vrstvy majú vodiace  
vozov. Pre upevnenie autá používajú sa zastaví kolesá zahrnuté  
otvory pre upevnenie bicykla sa zastaví pri stanovení  
v súprave do  
auta. Pri odosielaní auto bez bremena kolesá zastaví vybavená a pevne osobitných  
prepravných držiakov.  
Maximálny počet vozidiel, ktoré majú byť umiestnené v aute v dvoch vrstvách, je:  
-
Až  
Až  
Až  
Až  
3100  
3550  
4140  
4975  
mm  
mm  
mm  
mm  
16  
14  
12  
10  
-
-
-
- Až 6230 mm  
8
9.3.2. Pri uvedení vozidla do vozidla, musí spĺňať nasledujúce podmienky:  
- Celková hmotnosť vozidla umiestnená na vrchnú vrstvu by mala byť  
nie viac  
ako 9 ma nesmie prekročiť celkovú hmotnosť vozidla uvedená  
- Na spodnej vrstve z automobilov umiestnený vozidlá s svetlú výšku  
menšiu ako 120 mm;  
na spodnej vrstve;  
nie  
- Na hornej vrstve môžu byť ubytovaní vozidlá s hmotnosťou nižšou ako 1,5  
na spodnej vrstve - hmotnosť nepresahuje 2,5 tony;  
tony,  
- Pri vkladaní poschodová m Maximálna blesku prípustná výška vozidla  
k
nakládke v spodnej vrstve - 1925 mm v hornej vrstve - 1710 mm.  
Gay autá vyššia než 1925 mm v aute  
v rozloženom stave s hornej  
vrstve. Prvky na hornej vrstve by mali byť odstránené z vozidla.  
Gay v železničných vozňov rôznych značiek s rôznou veľkosťou a hmotnosťou, za  
predpokladu ich symetrické usporiadanie.  
9.3.3. Pred umiestnením do auta dvere otvorený koniec a odmietnutie opraviť reťaz  
držiaky bočných stien, na prechodoch platformu dolnej a hornej vrstvy vozidla hodí v  
zátvorkách.  
Autá a zaistil prvé miesto v hornej vrstve, a potom - na spodnej strane.  
Každá vrstva vozeň autá likvidovať symetricky k pozdĺžnej rovine súmernosti  
vozíka. Medzera medzi susednými vozy, musí byť minimálne 50 mm.  
Schéma vozňov sú uvedené na obrázkoch 26 a 27.  
Obrázok 26 - Umiestnenie áut v aute v dvoch radoch  
Obrázok 27 - Umiestnenie áut v aute v jednej vrstve  
Pre upevnenie autá na zaujatosti sú dva typy upevňovacích sád:  
- Kolesá sa zastaví typ obuvi spolu s ráfikov typu 1291.14.00.000 (1291.14.00.000-  
01);  
- Kolesá sa zastaví trojuholníkový tvar.  
9.3.4. Zastávka Wheel typ obuvi (obr. 28) obsahuje rúrku (položka 1), ktoré sú otočne  
páku (bod 6), k zastaveniu (klávesa 8) a telo (kľúč 7). Puzdro na potrubie je stanovená v  
pracovnej polohe dorazová skrutka (kľúč 9). Páka a bývanie spojené páka (kľúč 10), dve malé  
páčky, ktoré sú inštalované v spojení s hrdlom maticou (kľúč 11), ktorý sa otáča na skrutku  
(kľúč 12), otočne na páke (tlačidlo 6).  
Obrázok 28 - Kolesový typ dôraz na topánky  
1 - trubka; 2 - rukoväť; 3 - stop; 4 - réžia podlahy; 5 - hriadeľ; 6, 10 -  
páka; 7 - telo; 8 - stop; 9 - skrutka zátka; 11 - pin a matice; 12 -  
skrutka; 13 - podlahy  
Má rukoväť na rúrke (2 kľúče)  
a
Stop (tlačidlo 3) na upevnenie  
krytky  
na vodítku (položka 4) podlahy. Dôraz má valcovitý pracovný  
povrch, a  
jedna strana bočné tvár, ktorým kolesá vozidla. Pri otočení páky maticu (bod  
6) sa otáča vzhľadom k úrovni podlahy (kľúč 13).  
Po inštalácii kolesa až na doraz do vodiacej páky (bod 6) čerpať v centre pozornosti  
(kľúčové 8) na uzamykateľnom kolesá otáčaním matice (kľúč 11). Telo (klávesa 7) je  
upevnený na trubke (bod 1) skrutka zátku (pol. 9).  
Konštrukcia kolesá zámku typu 1291.14.00.000 (1291.14.00.000-01) (obr. 29)  
obsahuje dve rúrky, ktoré klzne namontované dva úplne prepojený s upevňovacou napínača  
remeňa.  
Obrázok 29 - plot kolesá s montážnou popruh  
1 - stop; 2 - Belt; 3 - napínač; 4 - réžia podlahy  
9.3.5. Konštrukcia brzdou trojuholníkový tvar (obr. 30) obsahuje vystuženie (bod 1 a  
2), zástrčka (klávesa 3 a 4), jumper (bod 5) a páka (klávesa 6) a držiak.  
Obrázok 30 - dôraz kolesá trojuholníkový tvar  
1, 2 - osviežujúci; 3, 4 - vidlica; 5 - mostík; 6 - Arm  
Car mount vykonáva takto: dva krajné dorazy bicyklov nainštalované v prevádzkovej  
polohe; Po inštalácii do vozidla, až kontakt s prednými kolesami na zadné kolesá opory na  
vonkajšej strane sadou a druhou dvojicou opôr zaistených na upínacie vodiacom otvore.  
Po vyložení zastaví auto kolesá musia byť zaistené dvere a platformy pre prechodoch  
uvedených v prepravnej polohe.  
1
[*] sa nevzťahuje na zásielky do Poľska vymenovania