prijímateľa sociálnej služby, na počet hodín alebo úkonov opatrovateľskej služby. Týmto nie sú dotknuté ustanovenia § 73.“.“.
V záujme eliminovať zvýšenie úhrady priamo ustanovením minimálnej výšky úhrady vo všeobecne záväznom nariadení obce alebo vyššieho územného celku pre rodičov, ktorých deťom sa poskytuje vybraný druh sociálnej služby, sa navrhuje, aby sa minimálna výška úhrady vzťahovala len na plnoleté fyzické osoby.
Výbor NR SR pre sociálne veci
Gestorský výbor odporúča schváliť.
2.V 17. bode § 78a ods. 2 sa slovo „ho“ nahrádza slovom „ju“.
Ide o legislatívno-technickú úpravu v nadväznosti na text návrhu zákona.
Výbor NR SR pre sociálne veci
Gestorský výbor odporúča schváliť.
3.V 37. bode prílohe č. 4a sa v nadpise vypúšťa slovo „týchto“ a v druhom a treťom stĺpci tabuľky sa vypúšťajú slová „sociálnej služby“ a v prílohe č. 4b písm. c) sa slová „poľnohospodársku pôdu a lesnú pôdu“ nahrádzajú slovami „poľnohospodárska pôda a lesná pôda“.
Ide o legislatívno-technickú úpravu v nadväznosti na text návrhu zákona.
Výbor NR SR pre sociálne veci
Gestorský výbor odporúča schváliť.
4.V 38. bode prílohe č. 6 sa v druhom a treťom stĺpci tabuľky vypúšťajú slová „sociálnej služby“, v prílohe č. 7 sa vypúšťajú slová „sociálnych služieb“ a slovo „príspevku“ sa nahrádza slovami „finančného príspevku“ a v prílohe č. 8 sa vypúšťajú slová „sociálnych služieb“.
Ide o legislatívno-technickú úpravu v nadväznosti na text návrhu zákona.
Výbor NR SR pre sociálne veci
Gestorský výbor odporúča schváliť.