Výbor
Národnej rady Slovenskej republiky
pre hospodárstvo, výstavbu a dopravu
Príloha
k uzneseniu č. 61
Z m e n y a d o p l n k y
k vládnemu návrhu zákona, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (tlač 94)
___________________________________________________________________
V čl. I bode 14 § 43 ods. 6 písm. b) sa slová „ osobitným predpisom21a) a medzinárodnou zmluvou,21b) “ nahrádzajú slovami „medzinárodnou zmluvou,21a)“.
Poznámka pod čiarou k odkazu 21a) znie:
„21a) Čl. 343 Konsolidovaného znenia Zmluvy o fungovaní Európskej únii (Ú.v. EÚ C 83, 30.3.2010).
Dohoda medzi vládou Slovenskej republiky a Komisiou Európskych spoločenstiev o vykonávaní protokolmi o výsadách a imunitách Európskych spoločenstiev (oznámenie Ministerstva zahraničných vecí Slovenskej republiky č. 553/2004 Z.z.).“.
Odkaz 21b) vrátane poznámky pod čiarou k nemu sa vypúšťa.
Ide o legislatívno-technickú pripomienku, ktorou sa spresňuje právny text; Protokol č. 7 o výsadách a imunitách Európskej únie, ktorý je súčasťou medzinárodnej zmluvy, nie je osobitný predpis. Z čl. 343 Konsolidovaného znenia Zmluvy o fungovaní Európskej únie vyplýva, že „Únia požíva na území členských štátov výsady a imunity nevyhnutné pre plnenie svojich úloh za podmienok ustanovených v Protokole z 8. apríla 1965 o výsadách a imunitách Európskej únie. To isté platí aj pre Európsku centrálnu banku a Európsku investičnú banku“.
V čl. I bode 17 § 48 ods. 5 sa slová osobitným predpisom21a) a medzinárodnou zmluvou21b) nahrádzajú slovami „ medzinárodnou zmluvou, 21a)“.
Ide o legislatívno-technickú pripomienku, ktorou sa spresňuje právny text; Protokol č. 7, ktorý je súčasťou medzinárodnej zmluvy nie je osobitný predpis. Z čl. 343 Konsolidovaného znenia Zmluvy o fungovaní Európskej únie vyplýva, že „Únia požíva na území členských štátov výsady a imunity nevyhnutné pre plnenie svojich úloh za podmienok ustanovených v Protokole z 8. apríla 1965 o výsadách a imunitách Európskej únie. To isté platí aj pre Európsku centrálnu banku a Európsku investičnú banku“. Navrhované legislatívno-technické riešenie súvisí s navrhovanou zmenou k bodu 14 predkladanej novely zákona.