b)cene alebo spôsobe, akým je vypočítaná a podmienkach, za ktorých sa tovar a služby dodávajú alebo poskytujú,
c)charakteristických znakoch súťažiteľa reklamy, najmä jeho totožnosti, kvalifi-kovanosti, jeho chránenom priemyselnom práve, duševnom vlastníctve, ocenení alebo vyznamenaní.“.
Poznámka pod čiarou k odkazu 9 sa vypúšťa.
5.V § 3 sa za odsek 3 vkladá nový odsek 4, ktorý znie:
„(4) Reklama nesmie mať znaky nekalej obchodnej praktiky1a).“.
Doterajšie odseky 4 až 8 sa označujú ako odseky 5 až 9.
6.V § 4 odsek 2 znie:
„(2) Porovnávacia reklama je prípustná, ak
a)porovnáva produkty, ktoré uspokojujú rovnaké potreby alebo sú určené na rovnaký účel,
b)objektívne porovnáva jednu alebo viac konkrétnych, typických, podstatných a overiteľných vlastností produktov vrátane ich ceny; pri produktoch s označením pôvodu4) porovnáva iba produkty s rovnakým označením,
c)nediskredituje ani nehaní ochranné známky, obchodné mená, ďalšie rozlišovacie znaky, tovary, služby, činnosti alebo okolnosti súťažiteľa,
d)nevyužíva nečestne výhodu dobrého mena ochrannej známky, obchodného mena alebo iných rozlišujúcich znakov súťažiteľa alebo označenie pôvodu konkurenčných produktov,
e)nepredstavuje tovar alebo služby ako napodobeniny alebo kópie tovaru alebo služieb označených chránenou ochrannou známkou alebo obchodným menom,
f)nevyvoláva zámenu medzi obchodníkmi, medzi objednávateľom reklamy a súťažiteľom alebo medzi ochrannými známkami, obchodnými menami, inými rozlišujúcimi znakmi, tovarmi alebo službami objednávateľa reklamy a súťažiteľa,
g)nie je klamlivá,
h)nie je jej súčasťou nekalá obchodná praktika.1a)“.
7.V § 11 ods. 2 sa za číslovku „4“ vkladá text „ods. 1 až 3“.
8.V § 11 ods. 3 písm. b) sa číslovka „5“ nahrádza číslovkou „6“.
9.V § 11 ods. 3 písm. c) sa text „4 a 6 až 8“ nahrádzajú textom „5 a 7 až 9“.
10.V § 11 ods. 3 písm. d) sa číslovka „4“ nahrádza číslovkou „5“.
11.V § 11 ods. 3 písm. e) sa za číslovku „4“ vkladá text „ods. 1 až 3“.
12.Príloha k zákonu sa dopĺňa bodom 5, ktorý znie:
„5. Smernica Európskeho parlamentu a Rady 2005/29/ES z 11. mája 2005 o nekalých obchodných praktikách podnikateľov voči spotrebiteľom na vnútornom trhu, a ktorou sa mení a dopĺňa smernica Rady 84/450/EHS, smernice Európskeho parlamentu a Rady 97/7/ES, 98/27/ES a 2002/65/ES a nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 2006/2004 (smernica o nekalých obchodných praktikách) (Ú. v. EÚ L 149/22, 11. 6. 2005).“.