Hodina otázok Vytlačiť stránku / Print page

Otázka od: Veronika Remišová

Stav otázky: nezodpovedaná
Dátum zadania 1. 2. 2017 
Zadávateľ Veronika Remišová 
Otázka Aký zmysel má financovať reklamu na diaľničnú známku z rozpočtu ministerstva dopravy, keďže známku si aj tak všetci ľudia, ktorí chcú používať diaľnice musia kúpiť? Ktorým médiám bola okrem TV JOJ reklama zadaná? Podľa akého kľúča zadáva ministerstvo reklamu? Na TV JOJ reklama beží v hlavnom vysielacom čase a cena za 30 sekundový spot v čase od 19.00 do 22.00 je podľa na internete dostupného cenníka 7 900 eur bez DPH. Aké finančné prostriedky ministerstvo celkovo na reklamu vynaložilo? 
Adresát minister dopravy SR Árpád Érsek 
Dátum odpovede  
Zodpovedal  
Odpoveď  
Doplňujúca otázka  
Doplňujúca odpoveď  

Deň v parlamente

<- ->
Kalendár zobrazí hodinu otázok pre daný deň.