nezodpovedaná
| 25. 11. 1998 | Ján Benčat | minister dopravy SR Gabriel Palacka | Akým spôsobom chce vláda zabezpečiť výstavbu a modernizáciu infraštruktúry v trasách multimodálnych koridorov (IV., V.,VI.) v krátkodobom i dlhodobom časovom horizonte tak, aby sa SR mohla začleniť aj v tejto oblasti medzi vyspelé krajiny Európy v čo najkratšom možnom čase? |
zodpovedaná
| 2. 12. 1998 | Ján Benčat | minister dopravy SR Gabriel Palacka | Akým spôsobom chce vláda zabezpečiť výstavbu a modernizáciu infraštruktúry v trasách multimodálnych koridorov v krátkodobom a dlhodobom časovom horizonte tak, aby sa Slovenská republika mohla zaradiť aj v tejto oblasti medzi vyspelé krajiny Európy v čo najkratšom čase. |
nezodpovedaná
| 13. 1. 1999 | Ján Benčat | minister výstavby a regionálneho rozvoja SR István Harna | V tlači ste saviackrát vyjadrili, že výstavba 14 tisíc bytov ročne nie je z technickej stránky problém realizovať. Akým spôsobom je pripravený rozbeh investícií pre takúto rozsiahlu výstavbu na rok 1999 a ďalšie 3 roky a aká je t. č. pripravenosť technickej infraštruktúry pre tieto účely? |
nezodpovedaná
| 17. 2. 1999 | Ján Benčat | minister výstavby a regionálneho rozvoja SR István Harna | Ako je pripravený rozbeh investícií pre výstavbu vami proklamovanej výstavby 14 000 bytov ročne na rok 1999 a na ďalšie roky? Aká je pripravenosť inžinierských sietí a finančného krytia pre túto výstavbu? |
nezodpovedaná
| 24. 2. 1999 | Ján Benčat | minister výstavby a regionálneho rozvoja SR István Harna | Ako je pripravený rozbeh investícií pre výstavbu vami proklamovanej výstavby 17 000 bytov (ročne) na rok 1999 a na ďalšie roky? Aká je pripravenosť inžinierských sietí a finančného krytia pre túto výstavbu? |
zodpovedaná
| 24. 3. 1999 | Ján Benčat | predseda vlády SR Mikuláš Dzurinda | Radikálne ste v médiách odmietli akúkoľvek komunikáciu s opozíciou v súvislosti s pripravovaným listom Hnutia za demokratické Slovensko predsedom parlamentných strán. Je to signál, že súčasná vláda chce pokračovať vo výkone politiky bez opozície? |
nezodpovedaná
| 24. 3. 1999 | Ján Benčat | predseda vlády SR Mikuláš Dzurinda | V minulosti bolo zvykom, že premiér zvolával predsedov parlamentných strán k okrúhlemu stolu. Kedy plánujete takýto demokratický počin urobiť aj vy? |
nezodpovedaná
| 24. 3. 1999 | Ján Benčat | predseda vlády SR Mikuláš Dzurinda | Pri vašej návšteve Nemecka ste konštatovali, že Slovensko urobilo veľký krok smerom k EÚ, keď v uplynulom období vybudovalo veľa kilometrov kvalitných diaľníc. Ako sa to zlučuje s nedávnou kritikou programu budovania diaľníc v SR? Jedná sa o prehodnotenie doterajšieho postoja vlády k tejto problematike? |
nezodpovedaná
| 2. 6. 1999 | Ján Benčat | minister spravodlivosti SR Ján Čarnogurský | Prosím podať vysvetlenie o možnosti uplatňovania práva poslanca NR SR I. Lexu, ktorý je v súčasnosti vo výkone väzby, resp. kolúznej väzby? |
zodpovedaná
| 25. 8. 1999 | Ján Benčat | podpredseda vlády SR pre európske záležitosti, ľudské práva a menšiny Pál Csáky | Vážený pán podpredseda vlády, moja otázka znie, čo ste urobili vo svojej funkcii v prospech národnostných menšín iného než maďarského etnika a predovšetkým však pre rómsku národnostnú menšinu? |
nezodpovedaná
| 25. 8. 1999 | Ján Benčat | minister dopravy SR Jozef Macejko | Pri prijímaní SR do EÚ sa bude posudzovať aj technický stav dopravnej infraštruktúry SR a plnenie vládnych záväzkov týkajúcich sa dobudovania európskych dopravných koridorov idúcich územím SR. Aké sú vaše predstavy o časovom horizonte dobudovania diaľničnej siete SR, ako aj železničnej siete ŽSR? |
nezodpovedaná
| 29. 9. 1999 | Ján Benčat | minister výstavby a regionálneho rozvoja SR István Harna | Koľko bytov a koľko kilometrov diaľníc sa postavilo v SR od vášho nástupu do funkcie ministra? |
nezodpovedaná
| 29. 9. 1999 | Ján Benčat | minister dopravy SR Jozef Macejko | Koľko kilomentrov diaľníc sa postavilo v SR od 30. 10. 1998 do dnešných dní. Aké veľké stavby - finančné vznikli stavebným firmám a v konečnom dôsledku aj zaťaženiu štátneho rozpočtu vznikli konzerváciou rozostavaných úsekov diaľničnej siete v SR. |
nezodpovedaná
| 20. 10. 1999 | Ján Benčat | predseda vlády SR Mikuláš Dzurinda | Nepokladáte prísľub odstavenia dvoch reaktorov V1 jadrovej elektráne Jaslovské Bohunice a z toho vyplývajúcu ročnú stratu na produkcii a zamestnanosti 15 mld korún v podmienkach roka 2008 za prejav klamania občanov, nekompetentnosti vlády a ohrozenia strategických a národných záujmov Slovenska? |
nezodpovedaná
| 20. 10. 1999 | Ján Benčat | predseda vlády SR Mikuláš Dzurinda | Aké boli dôvody pre rozhodnutie vlády uzavrieť 2 bloky v elektrárni V-1 Bohunice v r. 2006 a 2008, keď v záveroch MAAE vo Viedni ku Slovenskej národnej správe sa konštatovalo, že po r. 2000, po ukončení postupnej rekonštrukcie blokov V-1 budú splnené všetky požiadavky MAAE pre ďalšiu bezpečnú prevádzku V-1 min. do r. 2012 až 2014? |
nezodpovedaná
| 20. 10. 1999 | Ján Benčat | podpredseda vlády a minister hospodárstva SR Ľudovít Černák | Nepokladáte prísľub odstavenia dvoch reaktorov V1 jadrovej elektrárne Jaslovské Bohunice, a z toho vyplývajúcu ročnú stratu na produkcii a zamestnanosti 15 mld korún v podmienkach roku 2008 za prejav klamania občanov, nekompetentnosti vlády a ohrozenia strategických a národných záujmov Slovenska? |
nezodpovedaná
| 27. 10. 1999 | Ján Benčat | minister výstavby a regionálneho rozvoja SR István Harna | Aký je stav rozbehu investícií pre vami proklamovanú výstavbu 14 000 bytov ročne na rok 1999 a na ďalšie roky takmer už po roku nevládnutia vlády M. Dzurindu? Aká je technická a finančná pripravenosť výstavby inžinierksých sietí pre budúcu výstavbu bytov, nakoľko pre byty dokončované v tomto roku bola technická infraštruktúra vybudovaná už v r. 1998. |
nezodpovedaná
| 27. 10. 1999 | Ján Benčat | minister dopravy SR Jozef Macejko | Aké sú vaše predstavy o dobudovaní diaľničnej siete SR a v akom časovom horizonte sa toto dobudovanie môže uskutočniť nakoľko pri prijímaní SR do EÚ sa bude vyžadovať vybudovanie v SR 70 % dopravnej infraštruktúry (Agenda 2000) a súčasne sa očakáva splnenie vládnych záväzkov týkajúcich sa dobudovania Európskych koridorov idúcich cez územie SR (Krétsky dohovor). |
zodpovedaná
| 3. 11. 1999 | Ján Benčat | minister výstavby a regionálneho rozvoja SR István Harna | Aký je stav rozbehu investícií pre vami proklamovanú výstavbu 14 000 bytov ročne na rok 1999 a na ďalšie roky takmer už po roku nevládnutia vlády Mikuláša Dzurindu? Aká je technická a finančná pripravenosť výstavby inžinierskych sietí na budúcu výstavbu bytov, keďže tieto sa musia budovať v dostatočnom časovom predstihu pred výstavbou samotných bytov? |
zodpovedaná
| 3. 11. 1999 | Ján Benčat | minister dopravy SR Jozef Macejko | Aké sú vaše predstavy o dobudovaní diaľničnej siete Slovenskej republiky a v akom časovom horizonte sa táto môže uskutočniť? Pretože pri negociačnom procese prijímania Slovenskej republiky do Európskej únie sa bude tiež posudzovať stav dopravnej infraštruktúry Slovenskej republiky, ako i plnenie vládnych záväzkov pri dobudovaní európskych multikoridorov idúcich cez územie Slovenskej republiky. |
nezodpovedaná
| 3. 11. 1999 | Ján Benčat | minister dopravy SR Jozef Macejko | Aké sú vaše predstavy o dobudovaní diaľničnej siete SR a v akom časovom horizonte sa táto môže uskutočniť, nakoľko pri negociačnom procese príjímania SR do EÚ sa bude tiež posudzovať stav dopravnej infraštruktúry SR (Agenda 2000) ako aj plnenie vládnych záväzkov pri dobudovaní európskych multikoridorov idúcich cez územie SR (Krétsky dohovor, Helsinský dohovor). |
nezodpovedaná
| 3. 11. 1999 | Ján Benčat | minister dopravy SR Jozef Macejko | Aké sú vaše predstavy o dobudovaní diaľničnej siete SR a v akom časovom horizonte sa táto môže uskutočniť, nakoľko pri negociačnom procese príjímania SR do EÚ sa bude tiež posudzovať stav dopravnej infraštruktúry SR (Agenda 2000) ako aj plnenie vládnych záväzkov pri dobudovaní európskych multikoridorov idúcich cez územie SR (Krétsky dohovor, Helsinský dohovor). |
nezodpovedaná
| 3. 11. 1999 | Ján Benčat | minister výstavby a regionálneho rozvoja SR István Harna | Aký je stav rozbehu investícií pre vami proklamovanú výstavbu 14000 bytov ročne, na rok 1999 a na ďalšie roky, takmer už po roku nevládnutia vlády M. Dzurindu? Aká je technická a finančná pripravenosť výstavby inžinierskych sietí pre budúcu výstavbu bytov nakoľko tieto sa musia budovať v dostatočnom časovom predstihu pred výstavbou samotných bytov? |
nezodpovedaná
| 3. 11. 1999 | Ján Benčat | minister výstavby a regionálneho rozvoja SR István Harna | Aký je stav rozbehu investícií pre vami proklamovanú výstavbu 14000 bytov ročne, na rok 1999 a na ďalšie roky, takmer už po roku nevládnutia vlády M. Dzurindu? Aká je technická a finančná pripravenosť výstavby inžinierskych sietí pre budúcu výstavbu bytov nakoľko tieto sa musia budovať v dostatočnom časovom predstihu pred výstavbou samotných bytov? |
nezodpovedaná
| 3. 11. 1999 | Ján Benčat | minister dopravy SR Jozef Macejko | Aké sú vaše predstavy o dobudovaní diaľničnej siete SR a v akom časovom horizonte sa táto môže uskutočniť, nakoľko pri negociačnom procese príjímania SR do EÚ sa bude tiež posudzovať stav dopravnej infraštruktúry SR (Agenda 2000) ako aj plnenie vládnych záväzkov pri dobudovaní európskych multikoridorov idúcich cez územie SR (Krétsky dohovor, Helsinský dohovor). |
nezodpovedaná
| 3. 11. 1999 | Ján Benčat | minister dopravy SR Jozef Macejko | Aké sú vaše predstavy o dobudovaní diaľničnej siete SR a v akom časovom horizonte sa táto môže uskutočniť, nakoľko pri negociačnom procese príjímania SR do EÚ sa bude tiež posudzovať stav dopravnej infraštruktúry SR (Agenda 2000) ako aj plnenie vládnych záväzkov pri dobudovaní európskych multikoridorov idúcich cez územie SR (Krétsky dohovor, Helsinský dohovor). |
nezodpovedaná
| 3. 11. 1999 | Ján Benčat | minister výstavby a regionálneho rozvoja SR István Harna | Aký je stav rozbehu investícií pre vami proklamovanú výstavbu 14000 bytov ročne, na rok 1999 a na ďalšie roky, takmer už po roku nevládnutia vlády M. Dzurindu? Aká je technická a finančná pripravenosť výstavby inžinierskych sietí pre budúcu výstavbu bytov nakoľko tieto sa musia budovať v dostatočnom časovom predstihu pred výstavbou samotných bytov? |
nezodpovedaná
| 3. 11. 1999 | Ján Benčat | minister výstavby a regionálneho rozvoja SR István Harna | Aký je stav rozbehu investícií pre vami proklamovanú výstavbu 14000 bytov ročne, na rok 1999 a na ďalšie roky, takmer už po roku nevládnutia vlády M. Dzurindu? Aká je technická a finančná pripravenosť výstavby inžinierskych sietí pre budúcu výstavbu bytov nakoľko tieto sa musia budovať v dostatočnom časovom predstihu pred výstavbou samotných bytov? |
nezodpovedaná
| 3. 11. 1999 | Ján Benčat | minister výstavby a regionálneho rozvoja SR István Harna | Aký je stav rozbehu investícií pre vami proklamovanú výstavbu 14000 bytov ročne, na rok 1999 a na ďalšie roky, takmer už po roku nevládnutia vlády M. Dzurindu? Aká je technická a finančná pripravenosť výstavby inžinierskych sietí pre budúcu výstavbu bytov nakoľko tieto sa musia budovať v dostatočnom časovom predstihu pred výstavbou samotných bytov? |
nezodpovedaná
| 3. 11. 1999 | Ján Benčat | minister výstavby a regionálneho rozvoja SR István Harna | Aký je stav rozbehu investícií pre vami proklamovanú výstavbu 14000 bytov ročne, na rok 1999 a na ďalšie roky, takmer už po roku nevládnutia vlády M. Dzurindu? Aká je technická a finančná pripravenosť výstavby inžinierskych sietí pre budúcu výstavbu bytov nakoľko tieto sa musia budovať v dostatočnom časovom predstihu pred výstavbou samotných bytov? |
nezodpovedaná
| 3. 11. 1999 | Ján Benčat | minister dopravy SR Jozef Macejko | Aké sú vaše predstavy o dobudovaní diaľničnej siete SR a v akom časovom horizonte sa táto môže uskutočniť, nakoľko pri negociačnom procese príjímania SR do EÚ sa bude tiež posudzovať stav dopravnej infraštruktúry SR (Agenda 2000) ako aj plnenie vládnych záväzkov pri dobudovaní európskych multikoridorov idúcich cez územie SR (Krétsky dohovor, Helsinský dohovor). |
nezodpovedaná
| 3. 11. 1999 | Ján Benčat | minister dopravy SR Jozef Macejko | Aké sú vaše predstavy o dobudovaní diaľničnej siete SR a v akom časovom horizonte sa táto môže uskutočniť, nakoľko pri negociačnom procese príjímania SR do EÚ sa bude tiež posudzovať stav dopravnej infraštruktúry SR (Agenda 2000) ako aj plnenie vládnych záväzkov pri dobudovaní európskych multikoridorov idúcich cez územie SR (Krétsky dohovor, Helsinský dohovor). |
nezodpovedaná
| 6. 12. 2000 | Ján Benčat | predseda vlády SR Mikuláš Dzurinda | Ako vyriešite problém telefonovania do Sita z Vášho ministerstva - z ministerstva Vašej vlády? |
nezodpovedaná
| 6. 12. 2000 | Ján Benčat | minister kultúry SR Milan Kňažko | Ako vyriešite problém telefonovania do Sita z vášho ministerstva? |
nezodpovedaná
| 6. 12. 2000 | Ján Benčat | podpredseda vlády a minister hospodárstva SR Ľubomír Harach | Ako vyriešite problém telefonovania do Sita z vášho ministerstva? |
nezodpovedaná
| 31. 1. 2001 | Ján Benčat | predseda vlády SR Mikuláš Dzurinda | Článok 154b ods. 3 predloženého návrhu novely ústavy predpokladá retroaktívne skrátenie funkčného obdobia predsedu Najvyššieho súdu SR. Evidentne je to v rozpore s článkom 1 ods. 1 ústavy /právny štát/ aj s nálezom Ústavného súdu PL ÚS 36/97 z 3. apríla 1996. Preto ma v tejto súvislosti zaujíma obsah záverečnej správy Data Parama Cumaraswamyho v otázke kritérií pre právny štát. Viem o tom, že táto správa je už na pôde SR, pretože D.P.C. avizoval jej doručenie najneskôr do 20.1.2001. |
nezodpovedaná
| 31. 1. 2001 | Ján Benčat | podpredseda vlády SR pre európske záležitosti, ľudské práva a menšiny Pavol Hamžík | Čl. 154b ods. 3 prredloženého návrhu novely ústavy predpokladá retroaktívne skrátenie funkčného obdobia predsedu Najvyššieho súdu SR. Evidentne je to v rozpore s čl. 1 ods. 1 ústavy (právny štát) aj s nálezom Ústavného súdu PL ÚS 36/97 z 3. apríla 1996. Preto ma v tejto súvislosti záujíma obsah záverečnej správy Data Parama Cumaraswamyho v otázke kritérií prre právny štát. Viem o tom, že táto správa je už na pôde SR, pretože Dato Param Cumaraswamy avizoval jej doručenie najneskôr do 20. 1. 2001. |
nezodpovedaná
| 31. 1. 2001 | Ján Benčat | minister zahraničných vecí a európskych záležitostí SR Eduard Kukan | Čl. 154b ods. 3 predloženého návrhu novely ústavy predpokladá retroaktívne skrátenie funkčného obdobia predsedu Najvyššieho súdu SR. Evidentne je to v rozpore s čl. 1 ods. 1 ústavy (právny štát) aj s nálezom Ústavného súdu PL ÚS 36/97 z 3. apríla 1996. Preto ma v tejto súvislosti záujíma obsah záverečnej správy Data Parama Cumaraswamyho v otázke kritérií pre právny štát. Viem o tom, že táto správa je už na pôde SR, pretože D.P.C. avizoval jej doručenie najneskôr do 20. 1. 2001. |
zodpovedaná
| 14. 2. 2001 | Ján Benčat | predseda vlády SR Mikuláš Dzurinda | Pán premiér, 28. júna 2000, ste označili projekt koncernu Bekaert v Bánovciach nad Bebravou ako jednu z najvýznamnejších investícii v SR. Neschopnosť orgánov SR zabezpečiť stavebné povolenie a majetkovoprávne vyrovnanie pozemkov spôsobilo odstúpenie menovaného koncernu od zámerov investovať viac ako 1 miliardu Sk v SR, čím by sa bolo vytvorilo viac než 300 pracovných miest. Pán premiér vysvetlite nám túto skutočnosť, ako aj Vaše predstavy o vstupe zahraničných investorov do SR. |